اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم:

فعالان فرهنگی تبلیغی در جم شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم گفت: فعالان فرهنگی تبلیغی و اماکن مذهبی در این شهرستان شناسنامه‌دار می‌شوند.

فعالان فرهنگی تبلیغی در جم شناسنامه‌دار می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات در نشست با فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان جم با تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار داشت: بدون تردید این عید بزرگ‌ترین عید شیعیان است و حضور گسترده شما مردم در مراسمات مذهبی و دینی نشان دهنده عشق و علاقه شما به اهل‌بیت(ع) و وفاداری به ولایت فقیه است.
وی افزود: تاکنون بیش از 40 برنامه به مناسبت دهه ولایت در جم برگزار شده و 20 برنامه نیز طی سه روز آینده اجرایی می‌شود و تلاش داریم کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم با بیان اینکه فعالان فرهنگی تبلیغی در جم شناسنامه‌دار می‌شوند، خاطرنشان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسنامه‌دار شدن روحانیون و فعالان مذهبی جم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
سادات تصریح کرد: همه روحانیون و فعالان فرهنگی اعم از مبلغین و مبلغات، مداحان، فعالان قرآنی در بخش‌های مختلف، میزبانان روحانیون در شهرها و روستاهای شهرستان و مسئولان هیئات مذهبی در این بانک مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی وضعیت فرهنگی روستاها خبر داد و گفت: جمعیت، فاصله تا مرکز، تعداد مسجد و حسینیه، خانه عالم، خانه قرآن و تعداد هیئات ثبت شده از جمله اطلاعاتی است که برای روستاها مد نظر قرار دارد.
این مسئول یادآور شد: به منظور برنامه‌ریزی بهتر برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان، نیاز ضروری به وجود بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی شهرستان در بخش‌های مختلف احساس می‌شد تا ضمن برنامه‌ریزی دقیق برای هر بخش از هدر رفت زمان و امکانات در حد امکان جلوگیری شود.
سادات در ادامه اظهار داشت: در این بانک، اطلاعاتی نظیر تعداد هیئات، خانه‌های قرآن، حسینیه‌ها و مساجد، تعداد فعالان هر بخش، تعداد مخاطبین هیئات مذهبی، مکان‌های هیئات و حسینیه‌ها و خانه‌های قرآن، مسئولان و هیئت امنای اماکن مذهبی و فرهنگی و بسیاری اطلاعات دیگر وجود دارد که کار را برای اجرای برنامه فرهنگی در هر بخش راحت‌تر می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: در شرایط کنونی باید برای تقویت فرهنگ دینی در سطح جامعه اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول