اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه طلیعه ظهور صورت می‌گیرد

آشنایی شیعیان با تکالیف عصر انتظار

خبرگزاری فارس: غرفه «منتظران ظهور» در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور برپا شده و به تبیین وظایف و تکالیف شیعیان در دوران غیبت می‌پردازد.

آشنایی شیعیان با تکالیف عصر انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، غرفه‌های بسیاری در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور برپا شده‌اند که هر یک به فراخور موضوع به ارائه محصولات فرهنگی و هنری پرداخته و سعی در آشنا کردن بازدیدکنندگان با ابعاد مختلف مهدویت و مسائل پیرامون آن دارند.

«منتظران ظهور» از جمله این غرفه‌هاست که با طراحی زیبای خود در درجه نخست و ارائه محتوای ارزشمند سعی در جذب نوجوانان و جوانان به مهدویت و وظایف شیعیان واقعی در دوران غیبت دارد.

در این غرفه مجموعه‌ای از پوسترها و تصاویر آموزشی با استفاده از احادیث و روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نصب شده است که هر یک دارای موضوعی جداگانه و متناسب با بحث مهدویت بوده و مخاطبان را با تکالیف خود در دوران غیبت از منظر احادیث آشنا می‌سازد.

صدقه دادن به نیابت حضرت، تبعیت و اطاعت بی‌چون و چرا از مولا، شناخت علائم ظهور، طلب معرفت و شناخت حضرت از خداوند و گریستن و گریاندن در فراغ مولا برخی از موضوعات این پوسترها هستند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند مباحثی چون قیام هنگام بردن نام مولا، اطاعت از ولی فقیه، اندوهگین بودن در فراغ او، انتظار فرج، محبت و ارادت خاص به امام عصر(عج) و شناخت صفات و آداب و ویژگی‌های مولا را در قالب همین پوسترهای آموزشی مشاهده کنند.

در این غرفه علاوه بر موارد مذکور، کارشناسان حوزوی و دانشگاهی نیز حضور داشته و به سؤالات جوانان و عموم مراجعه‌کنندگان با بیانی شیوا و قابل درک پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول