اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زبان بوسنیایی

منتخب میزان‌الحکمه منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب منتخب میزان‌الحکمه به زبان بوسنیایی در قالب چهار جلد به همت انتشارات جامعة المصطفی العالمیه منتشر شد.

منتخب میزان‌الحکمه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کتاب منتخب میزان‌الحکمه گزیده‌ای مشتمل بر مهم‌ترین مدخل‌های میزان الحکمه بوده که در قالب 419 عنوان اصلی و هزار و 900 عنوان فرعی گردآوری و منتشر شده است.

این کتاب دارای موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و تربیتی بوده و بیشتر رویکرد آن اخلاقی و تربیتی است.

کسانى‌ که علاقه‏مند به آگاهى از پاره‏اى معارف درخشان اسلام هستند، می‌توانند از این کتاب در سفرها و به ویژه سفرهاى تبلیغى بهره بگیرند.

6 هزار حدیث در این کتاب در قالب عناوین اصلی مانند ایثار، آخرت، امامت، اذان، آرزو، توبه، خدمت‌رسانی به دیگران، خشوع، بردباری، امید، مهربانی، ازدواج، نماز، صدقه، معاشرت، خداشناسی، قضا و قدر و قرآن مطرح شده است.

کتاب منتخب میزان‌الحکمه تاکنون به بیش از هفت زبان مانند فارسی، تاجیکی، سواحلی، مالایایی، انگلیسی و فرانسه ترجمه و منتشر شده است و اکنون ترجمه اسپانیولی این کتاب در حال انجام است.

کتاب منتخب میزان‌الحکمه تالیف آیت‌الله ری‌شهری از سوی گروه ترجمه پژوهشکده علوم و معارف حدیث به زبان بوسنیایی ترجمه و از سوی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه و مؤسسه ملاصدرا در کشور بوسنی و هرزگوین منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و دیگر آثار مؤسسه دارالحدیث می‌توانند به نمایشگاه دائمی دارالحدیث به نشانی قم، میدان شهدا، روبه‌روی اداره برق مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول