اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

آموزش بیش از 1000 کارگر نانوایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از آموزش بیش از یک هزار کارگر نانوایی در استان زنجان خبر داد.

آموزش بیش از 1000 کارگر نانوایی در زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر بود، سال گذشته 840 کارگر نانوایی در استان زنجان آموزش ببینند که با اقدامات صورت گرفته یک هزار و هفت کارگر نانوایی در استان زنجان دوره آموزشی نانوایی را گذراندند.

وی با اشاره به اینکه برای آموزش کارگران نانوایی مذکور مبلغ 450 میلیون ریال اعتبار از سوی دولت هزینه شد، اضافه کرد: این دوره‌ها برای کارگران نانوایی رایگان بوده و نانوایان در این زمینه هیچ مبلغی پرداخت نکردند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و هفت کارگر آموزش دیده در استان زنجان 643 نفر از شهرستان زنجان بوده است، افزود: در شهرستان ابهر نیز 150 کارگر نانوایی دوره مهارت فنی را در زمینه نانوایی گذراندند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌دره 55 کارگر نانوایی در دوره‌های مذکور شرکت کردند، اضافه کرد: در شهرستان طارم نیز هشت کارگر نانوایی دوره مهارت فنی نانوایی را گذراندند.

خالقی در ادامه تعداد کارگران آموزش دیده در شهرستان خدابنده را 38 نفر عنوان کرد و افزود: در شهرستان ایجرود نیز 36 کارگر نانوایی در دوره‌های آموزشی مذکور شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان در زمینه آموزش کارگران نانوایی به 120 درصد از تعهداتی که برای این استان مقرر شده بود، عمل کرده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان تصریح کرد: یکی از اهدافی که در آموزش کارگران نانوایی دنبال می‌شود، ارتقای کیفیت نان تولیدی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره آموزشی نانوایان با هماهنگی اداره‌کل فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان برگزار شده است، اضافه کرد: از همکاری اداره‌کل فنی‌و‌حرفه‌ای، اتحادیه نانوایان و همچنین فرمانداری‌های تابعه استان زنجان در زمینه آموزش نانوایان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول