اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

وضعیت نان با دقت رصد می‌شود/ 60 نانوایی تعهد ارتقای کیفیت دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس با بیان اینکه وضعیت نان با دقت در این شهرستان رصد می‌شود، از اخذ تعهد از تعداد 60 نانوایی در راستای ارتقای کیفیت و خدمات در این واحدها خبر داد.

وضعیت نان با دقت رصد می‌شود/ 60 نانوایی تعهد ارتقای کیفیت دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده پیش از ظهر امروز طی نشستی در رابطه با وضعیت و کیفیت نان در این شهرستان، از دعوت 60 نانوایی و گرفتن تعهد در خصوص "چهار اصل مهم" شامل کیفیت، کمیت، بهداشت و برخورد مناسب با مردم خبر داد.

وی افزود: برنامه ویژه برای بالا بردن کیفیت نان در نظر است و با همکاری مستمر و بازرسی‌ها همه روزه از نانوایی‌های سطح شهرستان با دقت مقوله وضعیت نان رصد می‌‌شود.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: نان به عنوان کالای اصلی در سبد خانوار از اهمیت زیادی برخوردار است و قوت غالب خانواده را تشکیل می‌دهد به همین دلیل شهروندان حق دارند نان با کیفیت و مرغوب بر سر سفره داشته باشند و این از حداقل حقوق آنان است.

امینی‌زاده تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی فرمانداری با دقت تمام نانوایی‌ها را زیر نظر دارند و با متخلفان به صورت جدی و مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول