اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

95 درصد کارگران نانوایی در زنجان دوره مهارت را گذرانده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: 95 درصد کارگران نانوایی دوره مهارت فنی را سپری کرده‌اند.

95 درصد کارگران نانوایی در زنجان دوره مهارت را گذرانده‌اند

رحمان قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در زمینه تامین آرد نانوایان در زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با استانداری، شرکت غله و فرمانداری زنجان در زمینه تامین آرد نانوایان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ نانوایی محدویتی از نظر آرد مورد نیاز خود ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون سه واحد از کارخانجات زنجان اقدام به مطلوب‌سازی آرد تولیدی خود کرده‌اند، افزود: دو واحد از کارخانجات نیز اقدام به واردات گندم کرده‌اند که در صورت ترکیب این گندم با گندم تولیدی در زنجان کیفیت آرد تولیدی این واحدها نیز به حد مطلوب می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: درست است که آرد تولیدی در استان به کیفیت مطلوبی رسیده است، ولی هنوز نیز با حد مطلوب و قابل قبول فاصله داریم و باید اقدامات لازم در زمینه مطلوب‌شدن بیش از پیش آرد تولیدی در استان انجام شود.

قنبری در ادامه با اشاره به برخی از دیدگاه‌های موجود در زمینه ارتقای کیفیت نان تولیدی اضافه کرد: دیدگاهی که وجود دارد این است که حتما باید با افزایش قیمت نان کیفیت آن نیز بهتر شود، درست نیست و کیفیت نان به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تجهیز واحدهای نانوایی نیز در ارتقای نان تولیدی موثر است، افزود: آموزش و مهارت نانوا از دیگر عواملی است که موجب بهترشدن کیفیت نان تولیدی می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در زمینه آموزش کارگران نانوایی در زنجان افزود: تا کنون 95 درصد از کارگران نانوایی در زنجان دوره مهارت فنی را در بخش‌های مختلف گذرانده‌اند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های بهسازی به واحدهای نانوایی افزود: این امر نیز به منظور ارتقای سطح کیفی نان تولیدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول