اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان خبر داد

بازرسی روزانه 15 نانوایی توسط هر بازرس در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: هر بازرس اتحادیه نانوایی به صورت روزانه به بازرسی 15 نانوایی در زنجان می‌پردازد.

بازرسی روزانه 15 نانوایی توسط هر بازرس در زنجان

رحمان قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر اکیپ ویژه برای بازرسی از واحدهای نانوایی فعال در زنجان تشکیل شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی واحدهای نانوایی از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شده اضافه کرد: اجرای طرح بازرسی از نانوایی‌ها تا پایان تعطیلات ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته از تعطیلات نوروزی همه واحدهای نانوایی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند افزود: بازرسی نانوایی‌ها به این چند روز محدود نبوده و بازرسان تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان به فعالیت واحدهای نانوایی نظارت می‌کنند.

قنبری با اشاره به اینکه کم‌فروشی و همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی از جمله موارد مورد توجه بازرسان در ایام نوروز است، از مالکان نانوایی‌ها خواست در زمینه رعایت موارد مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برخی از گزارش‌های ارائه شده در زمینه بازرسی واحدهای نانوایی توسط ناظران اتحادیه نانوایان افزود: نانوایان نیز همکاری خوبی با بازرسان داشته‌اند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای طرح ویژه نوروزی ارتقای کیفیت نان تولیدی در واحدهای نانوایی است، از صاحبان نانوایی‌های فعال در استان خواست همکاری‌های لازم را با دستگاه‌های اجرایی در این زمینه داشته باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ارتقای کیفیت نان تولیدی در استان زنجان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اذعان داشت: کیفیت نان‌های تولیدی در واحدهای نانوایی به صورت مستمر از سوی مسئولان ذی‌ربط در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول