اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت لرستان خبر داد

35 نانوایی متخلف در لرستان شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان گفت: طی هفته گذشته 35 نانوایی متخلف در لرستان شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شد.

35 نانوایی متخلف در لرستان شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از تشکیل 35 پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان استان خبر داد و گفت: به همین منظور متخلفان به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شدند.

وی افزود: پس از افزایش قیمت نان بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی در استان لرستان شدت بیشتری گرفت تا از این طریق بتوان برخی از مسائل و مشکلات در این حوزه را کاهش داد.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان گفت: در این زمینه در مدت یک هفته گذشته 445 مورد بازرسی از واحدهای صنفی با اجرای طرح نظارتی تشدید بازرسی از نانوایی‌ها در استان صورت گرفته تا مردم بدانند که سازمان به شدت نانوایی‌ها را نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 37 مورد تخلف از سوی این واحدها انجام شد،‌ تصریح کرد: ارزش تخلفاتی این واحدها 77 میلیون و 294 هزار ریال بوده است.

بیرانوند افزود: عمده این تخلفات گران‌فروشی،‌ کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه‌ها، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و امتناع از عرضه نان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت لرستان گفت: لرستان با تشکیل 7 هزار پرونده تخلف بعد از استان تهران رتبه دوم کشور را دارد، با این وجود در بحث نظارت کوتاه نیامدیم و برخوردهای لازم با گران‌فروشان هم صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای افزایش نرخ نان و برای جلب رضایتمندی مردم، 15 گروه بر نانوایی‌های سطح استان نظارت جدی می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول