اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

800 نانوایی در اردبیل فعال است

آغاز طرح نظارت بر نانوایی‌های اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت محیط شهرستان اردبیل از آغاز طرح ساماندهی و نظارت بهداشتی بر نانوایی‌های استان اردبیل خبر داد.

آغاز طرح نظارت بر نانوایی‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا بابایی بعد از ظهر امروز در آغاز فاز جدید این طرح در اردبیل اظهار داشت: طرح ساماندهی بهداشتی نانوایی‌ها در مناطق شهری اردبیل از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون در دو فاز این طرح عملیاتی شده است. وی به انجام اقدامات موثر در این زمینه اشاره کرد و گفت: مرکز بهداشت برای ارتقای وضعیت بهداشتی صنوف طرح مداخله بهداشتی را به صورت ویژه پیشنهاد داده بود که این طرح با هدف ساماندهی نانوایان از لحاظ بهداشتی و صدور اخطاریه‌های لازم در این زمینه به نانوایی‌های متخلف انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت محیط شهرستان اردبیل یادآور شد؛ در کنار این امر آموزش صنفی واحدهای نانوایی در دستور کار قرار گرفته به طوری که سعی کردیم با تذکرات و اعلام هشدارها صاحبان واحدها را موظف به برطرف کردن نواقص و نارسایی‌های احتمالی کنیم.

بابایی بیان داشت: در قالب این طرح بحث تعطیلی واحدهای نانوایی که در مهلت سه ماهه اقدام به رفع نقص نکرده باشند مطرح است که از این لحاظ پیگیر امور و مسائل پیش آمده هستیم.

وی به فعالیت 800 واحد نانوایی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: ما در فاز اول اجرای این طرح به بیش از 100 واحد نانوایی اخطار و تذکر لازم را ارائه کردیم که از این بین تعدادی از واحدها همچنان اقدام به رفع نقص و معایب پیش آمده نکرده‌اند.

 رئیس مرکز بهداشت محیط شهرستان اردبیل ادامه داد: از بین این واحدها که پرونده آنها به مراجع قضایی برای رسیدگی بیشتر معرفی شده است در یک اقدام قاطع اقدام به تعطیلی پنج واحد نانوایی متخلف کردیم که علیرغم تذکرات مختلف اقدام به رعایت موازین بهداشتی در بازرسی‌های اخیر نکرده بودند.

بابایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در فاز سوم اجرای این طرح با بازرسی‌های متفاوت‌ و مستمر سعی داریم ضمن هشدار به نانوایان برای رفع نقص برخورد قاطع با صاحبان نانوایی‌هایی که به بهداشتی کردن محیط نانوایی اقدام نکنند داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول