اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز تعطیلات نوروزی صورت گرفت

بازرسی از همه واحدهای نانوایی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه نانوایان زنجان از بازرسی همه واحدهای نانوایی در زنجان خبر داد.

بازرسی از همه واحدهای نانوایی در زنجان

رحمان قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی با حضور بازرسانی از تعزیرات حکومتی استان ، فرمانداری شهرستان، شرکت غله و همچنین اتحادیه نانوایان زنجان صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسان تعیین شده برای نظارت بر کار واحدهای نانوایی هر روز در این واحدها حضور پیدا کرده و اقدام به بازرسی نانوایی‌ها می‌کنند. بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای نانوایی در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کم فروشی و وزن چانه کم از جمله موارد مورد توجه در زمینه بازرسی از واحدهای نانوایی است اضافه کرد: با بازرسی‌های به عمل آمده تاکنون تخلفی در این زمینه مشاهده نشده است.

قنبری با اشاره به اینکه در برخی از شهرک‌های اقماری تعداد نانوایی‌های فعال در ایام نوروز کم است افزود: فعالیت کم این نانوایی‌ها نیز به علت مصرف کم نان از سوی شهروندان ساکن در این مناطق است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 540 واحد نانوایی در شهرستان زنجان فعال است اضافه کرد: همه تلاش مسئولان اجرایی در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی در ایام نوروز و همچنین سهولت دسترسی مردم به نان در این ایام است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی مسئولان اجرایی برای صدور مجوز برای افراد متقاضی دایر کردن واحدهای نانوایی افزود: صدور مجوز برای راه‌اندازی واحدهای نانوایی با تصمیم‌گیری کارگروهی متشکل از اتحادیه نانوایان، نماینده مجمع امور صنفی و همچنین نماینده فرمانداری شهرستان مربوط صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: صدور مجوز برای فعالیت نانوایی‌ها در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی و همچنین سهولت دسترسی شهروندان زنجانی به نان انجام می‌شود. اتحادیه و مسئولان قصد صدور مجوز بدون بررسی نیازهای منطقه را ندارند و در تلاش هستند، صدور مجوز برای شهرکی صورت گیرد که آن منطقه نیاز دارد.

قنبری همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تهیه آرد برای نانوایی‌های فعال در شهرستان افزود: در حال حاضر نانوایی‌های استان زنجان مختار هستند که از هر کارخانه‌ای که تمایل دارند، آرد تهیه کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول