اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کنترل خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

کیفیت نانوایی‌های آمل مستمر کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش جدید‌التاسیس امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: به منظور کنترل خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کنترل قیمت نانوایی‌های این بخش به طور مستمر در ایام عید نوروز نظارت می‌شوند.

کیفیت نانوایی‌های آمل مستمر کنترل می‌شود

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: به منظور کنترل خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کنترل قیمت نانوایی‌های بخش جدید‌التاسیس امامزاده عبدالله(ع) آمل به طور مستمر در ایام تعطیلات نوروز نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه به ترتیب از 43 نانوایی این بخش توسط تیم بازرسی و نظارت بازدید می‌شود، ابراز داشت: به نانوایی‌های روستایی که تخلفاتی در آنها مشاهده شده تذکرات جدی داده و در صورت لزوم برای برخی از آنها پرونده تشکیل شد و به  اداره تعزیرات معرفی شدند.

عسگری‌پور درباره برخی از موارد بازرسی تصریح کرد: کنترل قیمت، وزن، کیفیت نان و آرد مصرفی، نظارت بر کارت بهداشت و سلامت نانوایان و مشتری‌مداری از موارد مورد بررسی بود.

وی با بیان اینکه در این بخش 57 روستا وجود دارد، اذعان داشت: در این روستاها 43 نانوایی برای خدمت‌رسانی به مردم در حال فعالیت هستند.

عسگری‌پور در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: 100 نفر از بسیجیان و مردم این بخش به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

عسگری‌پور اضافه کرد: این کاروان با عنوان " عاشقان کوی ولایت" به سمت جبهه‌های غرب و جنوب کشور حرکت کردند.

وی ابراز داشت: این زائران سرزمین‌های هشت سال دفاع و شهادت که عمدتا از قشر نوجوان، جوان و میان‌سال روستاهای این بخش بودند، با زیارت آستانه مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان به سوی جبهه‌های جنوب و غرب کشور راهی شدند.

بخشدار بخش جدید‌التاسیس امامزاده عبدالله(ع) آمل که خود از جانبازان ضایعه نخاعی این شهرستان است با اعلام اینکه باید نسل جوان و نوجوان ما که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند با حضور در چنین اماکن مقدسی بیش‌از گذشته قدر نعمت آرامش و امنیت این مرز و بوم را بدانند، اظهار داشت: این سفر معنوی به مدت پنج روز به طول می‌انجامد.

عسگری‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر راویان به بیان چگونگی عملیات‌ها، ویژگی شب‌های عملیات و چگونگی شهادت بسیجیان می‌پردازند و خاطرات خود را از آن دوران بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول