اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تا 21 تیرماه

نمایشگاه منتخب آثار عکس جشنواره 1404 برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان گفت: از 15 تا 21 تیرماه سال جاری نمایشگاه منتخبی از آثار عکس جشنواره 1404 برگزار می‌شود.

نمایشگاه منتخب آثار عکس جشنواره 1404 برگزار می‌شود

فرزان معظم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین جشنواره هنری ایران 1404 از بهمن‌ماه سال گذشته در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از 15 تا 21 تیرماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه که شامل 53 اثر منتخب از هنرمندان سراسر کشور است، برای بازدید عموم در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان که به صورت ادواری در تمامی استان‌های سراسر کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است، تاکید کرد: این جشنواره براساس 14 محور رفاه، امنیت قضایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، خانواده دور از فقر، محیط زیست مطلوب و جامعه اخلاقی و متکی بر ارزش‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: تعامل سازنده با جهان، نواندیشی، وجدان کار و انضباط، مردم‌سالاری دینی، مقتدر مستقل و امن، مفتخر به ایرانی بودن، الهام‌بخش و فعال و موثر در جهان اسلام از دیگر موضوعات این نمایشگاه است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه در خانه هنرمندان اصفهان از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و از 17 تا 20 شب برای بازدید علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول