اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

فعالیت 50 غرفه در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از فعالیت 50 غرفه در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور خبر داد.

فعالیت 50 غرفه در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: طلیعه ظهور فرصتی برای استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در امر ظهور است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با توجه به ظرفیت‌هایی که شهر مقدس قم دارد و وجود مؤسسات فراوان فرهنگی فعال در این زمینه در این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این نمایشگاه فرصتی فراهم کرده تا از ظرفیت عظیم حوزه علمیه قم و مراکز پژوهشی مهدوی که در این شهر وجود دارد، برای انتقال پیام مهدویت از طریق فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون در این نمایشگاه شش دوره در کنار دریای معارف مهدوی در شهر قم برگزار شده و به علت حضور مؤسسات فرهنگی که در سطح کشور کار می‌کنند، این نمایشگاه همواره بعد ملی داشته است.

اسماعیلی‌طبا ابراز داشت: 50 غرفه در این نمایشگاه فعال هستند که هر غرفه به یکی از ابعاد موضوع مهدویت و انتظار با استفاده از ابزار هنر و رسانه پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به تصویرسازی سیر زندگی حضرت ولیعصر(عج) از تولد تا رجعت پرداخته است و در برخی غرفه‌ها نشست‌های مهدویت با نگاهی به ابعاد مختلف این موضوع برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه برگزاری جلسات نقد فیلم در زمینه مهدویت است که با حضور بازدیدکنندگان و کارشناسان سینمای آخرالزمان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: غرفه انتظار از منظر رهبری و ولایت فقیه نیز در این نمایشگاه به بررسی موضوع انتظار از دیدگاه رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

اسماعیلی‌طبا تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه مسابقه آنلاین در موضوع مهدویت برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند با شرکت در این مسابقه از جوایز آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول