اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خبر داد

معرفی 30 سایت مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از معرفی 30 سایت مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور خبر داد.

معرفی 30 سایت مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، سیدمحمد موسوی با اشاره به فعالیت غرفه سایت‌های مهدوی اظهار کرد: در این غرفه 30 سایت‌ معتبر مهدوی که در زمینه مهدویت فعالیت و اطلاع‌رسانی می‌کنند، معرفی می‌شود.

وی آموزش مجازی مهدویت، بنیاد فرهنگی مهدی موعود، مسجد مقدس جمکران، مؤسسه آینده روشن، مرکز مجازی مهدویت، امان و انتظار را از جمله پایگاه‌های معرفی شده در این غرفه ذکر کرد.

مسئول آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: هر فرد با دریافت بروشور و سی‌دی سایت‌ها می‌تواند از سایت‌ها بازدید کرده و از محتوای آنها استفاده کند.

وی با اشاره به هدف غرفه معرفی سایت‌های مهدوی گفت: اکثر سایت‌های مذهبی کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند یا شناخته شده نیستند، بنابراین معرفی سایت‌های مذهبی به اقشار مختلف جامعه مهم‌ترین هدف برپایی این غرفه است.

موسوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی گفت: نیاز فعالیت در عرصه مجازی با توجه به هجمه‌های دشمن بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی با اشاره به تاسیس مرکز مجازی مهدویت با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود و مرکز تخصصی مهدویت گفت: این مرکز تاکنون 15 پایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه مهدویت در قالب موضوعات پژوهشی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و آموزشی راه‌اندازی کرده و در زمینه‌های مختلف در حال اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول