اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غرفه انجمن‌های هنری صورت می‌گیرد

اجرای زنده آثار هنری در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: در غرفه آموزشگاه‌های آزاد و انجمن‌های هنری استان قم در نمایشگاه طلیعه ظهور اجرای زنده آثار مختلف هنری صورت می‌گیرد.

اجرای زنده آثار هنری در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، مجموعه آموزشگاه‌های آزاد و انجمن‌های هنری استان قم غرفه‌ای را در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور برپا کرده و به ارائه فعالیت‌های گوناگون مشغول هستند.

مجموعه تصاویر و تابلوهای مربوط به نماهای داخلی و خارجی مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر دیوارهای این غرفه خودنمایی می‌کند و چهره‌ای زیبا از آن را در برابر بازدیدکنندگان به نمایش درآورده است.

از مهم‌ترین فعالیت‌های ارائه شده در این غرفه می‌توان به اجرای زنده آثار هنری در رشته‌های گوناگون اشاره کرد که با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شده است.

گلیم‌بافی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی و سایر رشته‌های هنری از جمله مواردی هستند که آثاری در این زمینه‌ها با حضور هنرمندان مجرب استان در این غرفه تولید شده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به رشته‌های هنری می‌توانند از نزدیک با مراحل تولید آثار مختلف آشنا شده و اطلاعات مربوطه را از زبان هنرمندان خالق آثار دریافت کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول