اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

اوباما خوش‌خدمتی‌های بسیاری به صهیونیست‌ها کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهوری امریکا در مورد جزایر سه‌گانه ایران خوش‌خدمتی دیگری به صهیونیست‌ها است.

اوباما خوش‌خدمتی‌های بسیاری به صهیونیست‌ها کرده است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای تشکیل جوامع به صورت امروزی، موضوعی که مورد اهمیت اصلی قرار داشته و دارد مربوط به مالکیت ارضی ملت‌ها و حکومت‌ها است.

این مسئول تصریح کرد: هیچ کشوری به بیگانگان اجازه تعرض به خاک خود را نمی‌دهد و به عبارتی حدود مرزی هر کشوری جزو خطوط قرمز آن محسوب شده و مردم هر سرزمینی با جان و دل از خاک و میهن خود دفاع می‌کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ملت ایران در این زمینه دارای کارنامه‌ای درخشان بوده و در طول تاریخ اگر چه جنگ‌طلب نبودیم، اما به احدی نیز اجازه تعرض به خاک خود را ندادیم.

کولیوند ادامه داد: سه دهه قبل نیز وقتی ارتش متجاوز و جنایتکار رژیم بعث حاکم بر عراق به ایران اسلامی حمله کرد، جوانان ما به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم.

وی با اشاره به اظهارات خصمانه و غیرمنطقی باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا در مورد جزایر ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ تاکید کرد: این اظهارات و موضع‌گیری‌ها با اهداف خاصی مطرح می‌شود و هدف اصلی کاخ سفید خوش‌خدمتی به لابی‌های صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

احدی توان تعرض به خاک ایران را ندارد

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: اوباما با این اظهاراتش می‌خواهد به نوعی خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها و لابی‌های صهیونیستی را در آستانه انتخابات تکمیل کرده و بتواند حمایت آنها را بیش از گذشته جلب کند.

کولیوند تاکید کرد: به طور قطع این اظهارات با اهداف خاص انتخاباتی بیان شده و خود آنها نیز می‌دانند که ملت ایران اجازه تعرض به احدی را نخواهد داد.

وی در پایان اذعان داشت: البته ما باید هوشیار بوده و بدانیم که دشمنان چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده‌اند و هر لحظه خود را برای مقابله با تهدیدهای دشمن آماده نگاه داریم و اظهارات اخیر اوباما نیز هشداری به مردم و مسئولان ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول