اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق قم:

مدیران قم از بهترین مدیران ایران‌اند / خدمتی که رنگ خدایی بگیرد ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار سابق قم با اشاره به اینکه برخی از مدیران را شبانه‌روز در صحنه‌های مختلف مشغول کار دیدم گفت: گواهی می‌دهم که مدیران استان قم جزو بهترین مدیران کشور هستند و هر چه که رنگ خدایی بگیرد خواهد ماند.

مدیران قم از بهترین مدیران ایران‌اند / خدمتی که رنگ خدایی بگیرد ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که با حضور وزیر کشور در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باری سنگین از دوش او برداشته شده است اظهار کرد: سه سال پیش در همین مکان مسئولیت بر عهده من گذاشته شد و امروز این مسئولیت بر دوش برادر دیگری گذاشته می‌شود و خداوند را شاکرم که همه توان خود را برای انجام وظیفه‌ای که بر دوش من نهاده شده بود، صرف کردم.

وی با اشاره به اینکه خداوند را شاکرم که امروز شرمنده مردم قم، علما و مراجع نیستم افزود: از این نظر خوشحالم که با همه وجود سعی کردم آنچه که در توان دارم برای خدمت به خطه کریمه اهل‌بیت هزینه کنم.

استاندار سابق قم با اشاره به اینکه عملکردها قابل مشاهده است و گفتنی نیست اضافه کرد: عملکردها از جنس سخن نیستند، بلکه از جنس عمل هستند، البته آنچه که صورت گرفته ذره‌ای از آن چیزی است که قم لیاقت آن را دارد.

وی با اشاره به اینکه قم یک نقطه ممتاز و یک جایگاه خاص است خاطر نشان کرد: به قم در گذشته جفا شده است هر چه سعی کنیم عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم تلاشی است برای اینکه قم در شأن نامش ساخته شود.

موسی‌پور با اشاره به اینکه قم موطن انقلاب و خاستگاه نهضت عظیمی است که جهان را مورد تاثیر خود قرار داده است ادامه داد: قم پایگاه مراجع معظم تقلید و مرکز بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع است.

وی با تاکید بر اینکه شهر مقدس قم ذخیره عالم برای قیام حضرت مهدی(عج) است یادآور شد: هر کجای عالم که نام این انقلاب برده می‌شود و سخنی از رهبر کبیر انقلاب گفته می‌شود، نام قم در کنار آن قرار دارد.

استاندار سابق قم تاکید کرد: قم چنین نام بلند آوازه‌ای دارد و باید به همین بلند آوازگی ساخته شود، قم همت‌های بلند، قامت‌های استوار، عزم‌های جزم و توان‌های قوی می‌خواهد تا به جایگاه اصلی خود برسد.

وی خاطر نشان کرد: سعی کردم در طول مدتی که بستر خدمت از سوی رئیس جمهور برای من فراهم شد در این مسیر حرکت کنم و امیدواریم که برادر عزیز ما جناب آقای پیریایی با همکاری همه شما این مسیر درخشان را ادامه دهد و ما هر روز توسعه پیشرفت و آبادانی این خطه مبارک را شاهد باشیم.

موسی‌پور با اشاره به اینکه صحنه‌هایی در طول این سه سال دیده‌ام که قابل وصف نیست اضافه کرد: باید در این صحنه‌ها بود تا عمق ارادت، خلوص و محبت مردم را دید، از همه مردم قم و محبت‌های بی‌دریغ آنها سپاسگزارم.

وی با اشاره به اینکه از مراجع عظام تقلید تشکر ویژه دارم گفت: به حق شهادت می‌دهم مراجع بزرگوار تقلید مشوق، هدایت‌گر و حامی من و دیگر مدیران استان برای خدمت به کریمه اهل‌بیت بودند و اگر کاری در قم صورت گرفته است، در سایه حمایت‌های علما و مراجع معظم تقلید بوده است.

استاندار سابق قم با اشاره به اینکه یک کلام مراجع برای حرکت مضاعف به ما انرژی می‌داد خاطر نشان کرد: امیدواریم که خداوند این ذخایر را برای جهان تشیع حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران را شبانه‌روز در صحنه‌های مختلف مشغول کار دیدم اضافه کرد: گواهی می‌دهم که مدیران استان قم جزو بهترین مدیران کشور هستند، ترش‌رویی‌ها و سخت‌گیری‌های من را به جان می‌خریدند و با تمام توان تلاش کرده و خم به ابرو نمی‌آوردند.

موسی‌پور با اشاره به اینکه اگر کاری در قم صورت گرفته با همراهی مدیران و مردم بوده است افزود: مردم قم نشان دادند که قدرشناس هستند و قدر خدمت صادقانه را می‌دانند.

وی با تقدیر از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی همواره در هر موضوعی هر چند مسائل کوچک با رویی گشاده مسئله را پیگیری کرده و نقش ارزنده‌ای در کمک به عمران و توسعه قم داشتند.

استاندار سابق قم با تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی، حجت‌الاسلام بنایی و احمد امیرآبادی تصریح کرد: این بزرگواران با جدیت و تلاش مسائل استان را تعقیب می‌کردند و از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: خداوند را سپاسگزارم که این بستر را مهیا کرد که ما مدتی خادم کریمه اهل‌بیت باشیم و البته تغییرات طبیعی است و مسئولیت‌ها برای همیشه باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه 33 ماه پیش در همین سالن بنده معارفه شدم و امروز تودیع می‌شوم تاکید کرد: من از صمیم قلب از این تصمیم راضی هستم و از کسانی که در این مسیر کمک کردند واقعا سپاسگزارم، خدا می‌داند از صمیم قلب از آنها سپاسگزارم که در این مسیر قدمی برداشتند و اقدامی کردند.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مدت‌ها منتظر برگزاری چنین مراسمی بودم افزود: نه از باب اینکه بخواهم از زیر این مسئولیت شانه خالی کنم، بلکه بار مسئولیت از دوشم برداشته شد و امیدواریم خدای متعال به همه ما اخلاص در عمل کرامت کند.

وی با اشاره به اینکه هر چه که رنگ خدایی بگیرد خواهد ماند افزود: اعمال باید خالص و با هدف رضایت پروردگار باشد تا ماندگار شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول