اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اوباما باید تاوان موضع‌گیری‌های خود را پرداخت کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اوباما درباره جزایر سه‌گانه ایران دارای تبعاتی است که وی باید تاوان این نوع موضع‌گیری را پرداخت کند.

اوباما باید تاوان موضع‌گیری‌های خود را پرداخت کند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: دولت آمریکا همواره تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی بوده و احزاب این کشور برای رسیدن به قدرت و پیروزی در انتخابات باید نظر صهیونیست‌ها را جلب کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تصریح کرد: بنابراین ما همواره در این دوران شاهد موضع‌گیری‌هایی از سوی رقبای انتخاباتی هستیم که با هدف جلب رضایت صهیونیست‌ها مطرح می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات غیرمنطقی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مورد جزایر سه‌گانه ایران با هدف جلب نظر صهیونیست‌ها بیان شده، گفت: اوباما و حزبش تصور می‌کنند که تشدید رفتار خصمانه علیه جمهوری اسلامی موجب می‌شود که لابی‌های صهیونیستی از حزب وی حمایت کرده و با این رویکرد می‌توانند در قدرت باقی بمانند.

* اظهارات انتخاباتی حاکمان کاخ سفید تاثیری در ایران ندارد

کوثری تاکید کرد: به طور قطع اظهارات اخیر ضد ایرانی اوباما تنها مصرف داخلی برای خود آنها داشته و تاثیری علیه ایران نخواهد داشت.

وی متذکر شد: البته کاخ سفیدنشین‌ها به ویژه رئیس جمهوری آمریکا باید بداند که اینگونه موضع‌گیری دارای تبعاتی است و وی باید تاوان این رفتار خود را بپردازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: اوباما باید بداند که نمی‌تواند علیه کشوری دیگر و حق حاکمیت یک ملت اظهار نظر کرده و سپس از کنار آن به سادگی عبور کند.

کوثری در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر اماراتی‌ها نیز نباید به اینگونه حمایت‌ها دل خوش کنند، چرا که اظهاراتی مانند سخنان اخیر اوباما در عمل به کار آنها نیامده و بهتر است چشم از خاک ایران بردارند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول