اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

میانگین سنی دانشمندان هسته‎ای ایران 27 سال است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه جوانی مسیری برای به اوج رسیدن و فتح قله افتخارات است گفت: میانگین سنی دانشمندان هسته‎ای کشورمان 27 سال است که اکثریت آنها در سن جوانی قرار دارند.

میانگین سنی دانشمندان هسته‎ای ایران 27 سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی ظهر امروز در جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) و روز جوان که با محوریت "سرباز مظهر امنیت، ضامن سرمایه و تولید ملی" در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: جوانان می‎توانند با حضور آگاهانه، عاشقانه و فداکارانه در مسئولیت‎های مختلف نقش‎های مؤثری ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه در لباس سربازی نیز می‎توان کارهای عظیم انجام داد تصریح کرد: سربازان باید دائما در حال تلاش و تکاپو باشند و با الگوگیری از حضرت علی‎اکبر (ع) و جوانانی که در طول 33 سال رشادت، افتخارات زیادی آفریدند مسیر پیشرفت و تعالی را برای کشور ایران رقم بزنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در نیروهای مسلح شاهد پاکترین و بهترین سربازان هستیم ابراز داشت: سربازان جوان باید قدر و قیمت خود را بدانند چرا که جوان می‎تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد.

بابایی خاطر نشان کرد: جوانان اگر در مسیر درست قدم بردارند مقام و منزلت‎شان همچون شهید همت، شهید باکری و خیلی از کسانی که خدمات ارزنده‎ای برای مملکت انجام دادند، باارزش و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه برخی به تصور غلط می‎پندارند که جوانان باید جوانی کنند و تا پیری هنوز وقت زیادی وجود دارد متذکر شد: جوانان باید در جوانی پاک باشند و اطاعت خدا کنند و آن موقع است که محب خدا خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: در نظام اسلامی که برکات زیادی داشته و به همراه دارد، تصمیم گرفته شد تا الگو و قله زیبایی برای جوانان ترسیم و در روزی که به نام حضرت علی‎اکبر (ع) قهرمان کربلا نامگذاری شده از جوانان برتر و نمونه در رده‎های مختلف تجلیل و قدردانی شود.

مراسم جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) و روز جوان به میزبانی سپاه نینوا استان گلستان و با همکاری نیروهای مسلح در سالن جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول