اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

سرویس اطلاعاتی ایران قوی‌ترین سرویس جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ایران قوی‌ترین سرویس جهان است و این از افتخارات نظام است.

سرویس اطلاعاتی ایران قوی‌ترین سرویس جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده یکشنبه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور قائم مقام وزارت اطلاعات در سالن شماره یک استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی خود تا فرا رسیدن ماه رمضان و یا پس از ماه مبارک به استان آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه باید تا سفر هیئت دولت به استان پروژه‌های مصوب سفرهای قبلی تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: در برخی از پروژه‌ها باید اعتبارات ملی به همراه اعتبارات استانی تامین شود که در این راستا منتظر تزریق اعتبارات مالی هستیم تا پس از آن اعتبارات استانی را به این پروژه‌ها تزریق کنیم.

جلال‌زاده با بیان اینکه برای تمام پروژه‌های به تصویب رسیده در سفرهای قبلی هیئت دولت به استان اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافته است، افزود: 48 پروژه در قالب پروژه مهرماندگار در استان داریم که تسریع در روند اجرای آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام کرد: انتظار ندارم مدیران دستگاه‌های اجرایی از طریق وزارتخانه‌ها به دنبال اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی‌کردن پروژه‌های خود که در طرح مهرماندگار قرار دارند، اقدام کنند چرا که تنها انتظاری که در این زمینه داریم اهتمام جدی و هر چه بیشتر مدیران برای اجرایی‌کردن این طرح‌ها است.

نقش مردم در جشن‌های دینی کمرنگ شده است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه هر چه بیشتر مسئولان به جشن‌های مذهبی در سال‌های اخیر نقش مردم در برگزاری این جشن‌ها کمرنگ‌تر شده است.

جلال‌زاده اظهار داشت: مردم نقش قبلی خود را در برگزاری جشن‌ها نسبت به گذشته کمرنگ کرده‌اند چرا که مسئولان بیشتر به این موضوعات توجه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت و رسانه‌ها اسلامی هستند و خود را مقید به اسلام می‌دانند و براین اساس در جشن‌ها به خوبی ظاهر می‌شوند، تصریح کرد: باید تک تک زنان و مردان جامعه این حس را داشته باشند که در جشن‌ها مشارکت داشته باشند.

جلال زاده با تاکید بر فرمانداری‌ها مبنی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه‌شعبان، افزود: فرماندارها تلاش کنند با تحرک و قدرت بیشتری این میلاد را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنند.

سرویس اطلاعاتی ایران قوی‌ترین سرویس جهان است

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نام‌گذاری امروز به عنوان روز سربازان گمنام، گفت: تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رقبای خود در این سه دهه ایستادگی کرده و خواهند کرد.

جلال‌زاده اظهار داشت: آنتن‌های شبکه‌های ماهواره‌ای استکبار خبرسازی و نظرسازی کرده و فکر را شکل می‌دهند و در این میان رسانه‌های جمهوری اسلامی در این عرصه خوب ظاهر شده و به وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند.

وی با اشاره به صحت اخبار منتشره از رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: تمام دنیا وقتی می‌خواهند به اخبار قابل اعتماد دسترسی یابند به رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران مراجعه می‌کنند.

جلال‌زاده با اشاره به سرویس اطلاعاتی قوی ایران، اعلام کرد: سیستم امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قوی بوده و در برابر سرویس اطلاعاتی تمام دشمنان ایران ایستادگی کرده است.

وی تصریح کرد: امروز قوی‌ترین و زبده‌ترین سرویس اطلاعاتی در جمهوری اسلامی موجود است چون چاشنی ایمان به خدا در این سرویس وجود دارد.

جلال‌زاده با اشاره به ویژگی وزیر اطلاعات، افزود: مجتهدبودن از ویژگی‌هایی است که در زمینه فقه و روش پیامبران مد نظر قرار گرفته است.

با حکومت اسلامی در مسیر اسلامی‌شدن قرار گرفتیم

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد 17 برابری علم در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران این ظرفیت را دارد که از عهده کارهای بزرگ برآید.

جلال‌زاده با بیان اینکه هویت یک ملت دستاورد قرن‌ها تلاش است، تصریح کرد: در تاریخ وقتی ملتی می‌خواهد مسیر خود را تغییر دهد قرن‌ها طول می‌کشد ولی در ایران اسلامی در 32 سال کارهایی انجام گرفته است که سایر ملت‌ها باید قرن‌ها وقت می‌گذاشتند تا به این بالندگی برسند.

وی اعلام کرد: با ایجاد حکومت اسلامی در مسیر اسلامی‌شدن قرار گرفته‌ایم.

جلال‌زاده ادامه داد: زمانی که به شاخص‌های رشد، توسعه و پیشرفت کشور نگاه می‌کنیم به خوبی می‌توانیم رشد و بالندگی را پس از انقلاب مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول