اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان زنجان:

2300 هنرمند و روزنامه‌نگار زنجانی عضو صندوق حمایت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان استان زنجان گفت: 2هزار و 300 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان زنجان در صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان کشور عضو هستند.

2300 هنرمند و روزنامه‌نگار زنجانی عضو صندوق حمایت هستند

زین‌العابدین نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سراسر کشور 58 هزار و 400 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو صندوق حمایت از نویسندگان و روزنامه‌نگاران هستند.

وی با بیان اینکه در بین استان‌های کشور استان زنجان بیشترین عضو را در این صندوق دارد، افزود: همه خبرنگاران استان زنجان عضو این صندوق هستند.

مسئول صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان استان زنجان ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برابر قانون نمی‌تواند به صورت مستقیم از خبرنگاران و هنرمندان حمایت کند، اما با راه‌اندازی این صندوق، حمایت‌های این وزارتخانه از اصحاب، فرهنگ و هنر به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این صندوق اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور سازماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: همه حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب این صندوق به افراد مختلف ارائه می‌شود.

نصیری از ارائه تسهیلات بانکی از طریق این صندوق به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد و گفت: به همه خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر این تسهیلات در صورت ارائه درخواست داده می‌شود.

وی با اشاره به ارائه بیمه تکمیلی از سوی این صندوق به 60 خبرنگار زنجانی خاطرنشان کرد: این خبرنگاران از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند.

مسئول صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه برای استفاده از خدمات صندوق باید افراد در این صندوق عضو شوند، افزود: در صورت عضویت در صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران و هنرمندان، تسهیلات لازم در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص طولانی‌بودن پروسه عضوگیری و حمایت صندوق از هنرمندان و خبرنگاران تصریح کرد: همه فعالیت‌هایی که در این زمینه لازم است در استان انجام شود در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

نصیری با بیان اینکه تنها پنج درصد فعالیت‌های این صندوق در اختیار استان‌ها است، افزود: طولانی‌بودن این پروسه مربوط به مرکز است.

وی ادامه داد: برای انجام امور مربوط به استان آسان‌سازی‌های لازم صورت گرفته و مشکلی برای معرفی افراد به صندوق برای دریافت خدمات این صندوق وجود ندارد.

مسئول صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان استان زنجان بر ضرورت استفاده از خدمات صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران و هنرمندان تاکید کرد و افزود: ضروری است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول