اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور هنری اداره ارشاد خراسان شمالی خبر داد:

عضویت 113 نفر در صندوق حمایت از هنرمندان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از عضویت 113 نفر از هنرمندان در صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان طی امسال خبر داد.

عضویت 113 نفر در صندوق حمایت از هنرمندان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، محمد حیدری گفت: از این تعداد 18 نفر روزنامه‌نگار و خبرنگار، 24 نفر در رشته موسیقی، 20 نفر نویسنده، 13 نفر هنرهای تجسمی و 38 نفر تئاتر و سینما هستند.
وی افزود: هنرمندان استان می‌توانند برای عضویت در این صندوق به نمایندگی صندوق هنرمندان در استان واقع در معاونت فرهنگی، هنری اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
حیدری خاطر نشان کرد: از ابتدای تاسیس صندوق تاکنون 582 نفر عضو این صندوق هستند.
نمایشگاه عکس با عنوان "حماسه حسینی" در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد بر پا شد.
مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد گفت: در این نمایشگاه 40 عکس از هنرمندان بجنوردی به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ عاشورا به نمایش در آمده است.
یوسف قدیمی افزود: این نمایشگاه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت 9 الی 12 و 17 الی 20 تا پایان دهه اول محرم برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
گروه علمی مشورتی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تشکیل شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تشریح دستورالعمل و آیین نامه اجرایی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی و انجام کار کارشناسی در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های گروه علمی مشورتی است.
محمدرضا سوقندی با اشاره به تدوین شرح فعالیت های طرح ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تصریح کرد: مجموعه فعالیت نهادها و دستگاه های متولی و اجرایی استان در 12 محور برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت تدوین و بومی سازی می شود.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی سیاستگذاری و حمایت در برنامه ریزی کلان استان، تالیفات و انتشارات، رسانه‌ها، برگزاری یادواره ها و برنامه های تکریم از ایثارگران، پژوهش و اطلاع رسانی، میراث فرهنگی و یادمان ایثار و شهادت و فعالیت های فرهنگی، هنری از مهم‌ترین محورهای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خراسان شمالی عنوان کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول