اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم:

صندوق حمایت از بیماران مستمند قشم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مقرر شده است صندوق حمایت از بیماران مستمند با توجه به ساخت بیمارستان خصوصی در این جزیره، راه اندازی شود.

صندوق حمایت از بیماران مستمند قشم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سید رضا موسوی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی نخستین بیمارستان و زایشگاه خصوصی این جزیره که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس محقق شد، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی شرکت تعاونی "پویای سلامت قشم" که مجری ساخت این بیمارستان است، مقرر شد، صندوق حمایت از بیماران مستمند در جزیره راه اندازی شود تا سود حاصل از سهام برخی از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران خیر در تعاونی برای رفع نیاز بیماران کم درآمد اختصاص یابد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این بیمارستان، با برآورد 150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، تجهیز و راه اندازی آغاز شد که تا مهر ماه سال 1393 به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گفته وی، سازمان منطقه آزاد قشم با اختصاص و تعیین زمین مناسب و ارایه تخفیف در بخش عوارض ساخت، در احداث این بیمارستان مشارکت دارد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: فاز نخست این پروژه در کمتر از سه سال با احداث بخش‌های اورژانس و درمانگاه آماده بهره‌برداری خواهد شد.
بیمارستان خصوصی قشم با پیش‌بینی فضاهایی اعم از بخش عمومی و کلینیک تخصصی، اورژانس و فوریت‌های پزشکی، مطب پزشکان، بخش MRI و سی تی اسکن، مراقبت‌های ویژه، اطفال، چشم پزشکی و اروتوپدی، رادیولوژی، اتاق عمل، زایشگاه با تجهیزات و امکانات کامل، خدمات درمانی و بهداشتی لازم را به ساکنان جزیره ارایه می‌کند.
عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیر عامل، قائم مقام، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرماندار و مدیران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان قشم آغاز شد.
بیمارستان 32 تختخوابی قشم در زمینی به مساحت 11 هزار و 500 متر و زیر بنای 6 هزار و 500 متر در سه طبقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب شرکت تعاونی در ضلع غربی میدان حافظ احداث خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول