اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده انجام می‎‏شود

تامین اعتبار قابل توجه دولت برای صندوق حمایت از کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سال آینده دولت اعتبار قابل توجهی را برای صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در نظر می‏گیرد.

تامین اعتبار قابل توجه دولت برای صندوق حمایت از کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سید مجید موسوی ظهر امروز در جلسه‏ای که به منظور بررسی راهکارهای تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و شایسته‏تر به بهره‏برداران باید مبنای سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در پایان سال آینده به میزان 500 میلیارد ریال برسد.

وی افزود: سال آینده دولت اعتبار قابل توجهی را برای صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در نظر می‏گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: به همین منظور برای جذب کمک‏های دولتی ضروری است تا بخش خصوصی و تشکل‏ها برای تامین سهم 51 درصدی خود تلاش کنند.

موسوی تاکید کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با توانمندی و سرمایه بالا، پشتیبان بخش کشاورزی و تولیدکنندگان استان سمنان است.

وی افزود: چنین صندوقی می‏تواند در مواقع ضروری در تامین نقدینگی به سهولت ایفای نقش کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خواست تا نرم‏افزاری در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی طراحی شود که از طریق این نرم‏افزار فعالیت‏های این صندوق به‏روز شود.

موسوی بیان کرد: با توجه به اینکه تسهیلات از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به آسانی در اختیار متقاضیان قرار داده می‏شود به همین منظور باید برگشت سرمایه هم به موقع صورت گیرد تا بهره‏برداران بیشتری از خدمات این صندوق بهره ببرند.

در این جلسه از سوی سایر اعضا به مواردی همچون بازنگری در ساختار صندوق به ویژه در برگشت وجوه، مباحث نظارتی بر صندوق، بهره‏مندی تمام بهره‏برداران، تزریق بودجه‏های تکلیفی به صندوق، ترغیب تشکل‏های غیرعضو برای عضویت و راهکاری برای کمک به موارد ضروری اشاره شد.

معرفی رضا محسنی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان از دیگر برنامه‏های این جلسه بود.

همچنین از زواری نماینده سابق این شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

همچنین در این جلسه روش‏های تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول