اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی خواستار شد

خدمات‏دهی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به تمام بهره‏برداران

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی کشور خدمات‏دهی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به تمام بهره‏برداران این بخش را خواستار شد.

خدمات‏دهی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به تمام بهره‏برداران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا اشرفی ظهر امروز در جلسه‏ای که به منظور بررسی راهکارهای تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: هم‏اکنون 47 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارد که این تعداد صندوق دارای ‏سرمایه‏ای در حدود 2 هزار میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: در مجموع 31 صندوق استانی، دو صندوق شهرستانی، چهار صندوق ملی و 10 صندوق مربوط به زنان در کشور فعالیت می‏کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی کشور ادامه داد: در حال حاضر یکی از صندوق‏های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی متعلق به شهرستان دامغان است.

اشرفی اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مورد نیاز، ما آماده راه‏اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سایر شهرستان‏ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تمام بهره‏برداران زیرنظر خود را پوشش دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی کشور تاکید کرد: باید شرایط را طوری آماده کرد که تمام تشکل‏ها بتوانند در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سهیم شوند و از مزایای آن بهره ببرند.

در این جلسه از سوی سایر اعضا به مواردی همچون بازنگری در ساختار صندوق به ویژه در برگشت وجوه، مباحث نظارتی بر صندوق، بهره‏مندی تمام بهره‏برداران، تزریق بودجه‏های تکلیفی به صندوق، ترغیب تشکل‏های غیرعضو برای عضویت و راهکاری برای کمک به موارد ضروری اشاره شد.

معرفی رضا محسنی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان از دیگر برنامه‏های این جلسه بود.

همچنین از زواری نماینده سابق این شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

همچنین در این جلسه روش‏های تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول