اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذار مرکز تجاری و خدماتی سالاریه:

بهترین‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم مهیا است

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار مرکز تجاری و خدماتی سالاریه با تاکید بر اینکه بی‌حاشیه‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان قم وجود دارد گفت: بانک‌ها باید از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری داشته باشند.

بهترین‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم مهیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رضا ملک‌لو پنجشنبه شب در همایش فعالان اقتصادی کلان شهر قم که با موضوع سرمایه‌گذاری در استان با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران قمی در هتل پارسیان برگزار شد اظهار کرد: در مدت 33 روز 80 هزار مترمربع از مجتمع تجاری و خدماتی سالاریه گودبرداری صورت گرفته و این رکورد جدیدی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه بی‌حاشیه‌ترین فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم وجود دارد خاطر نشان کرد: برای جذب سرمایه‌گذاری در استان بانک‌ها باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

سرمایه‌گذار مرکز تجاری و خدماتی سالاریه تصریح کرد: باید از ظرفیت زائران استفاده شده و هتل‌های مجللی احداث شود و اگر این کار صورت نگیرد، زائران مصرف کننده خواهند بود و این موضوع تهدیدی برای استان است.

گفتنی است پروژه مرکز تجاری و خدماتی سالاریه در زمینی به متراژ 5 هزار مترمربع و زیربنای 43 هزار مترمربع در منطقه سالاریه قم احداث خواهد شد.

این مرکز دارای 10 طبقه بوده که چهار طبقه آن پارکینگ، پنج طبقه تجاری و یک طبقه نیز شهربازی خواهد بود و نوع طرح این مرکز مدرن و منطبق با معماری بومی و با لحاظ کردن امکانات و ملزومات رفاهی مراکز تجاری روز دنیا احداث خواهد شد.

گفته می‌شود مدت زمان اجرای طرح 28 ماه خواهد بود و برآورد ریالی سرمایه‌گذاری نیز 650 میلیارد ریال است و این مجتمع دارای 400 مغازه است که حداقل متراژ غرفه‌ها 22 متر و حداکثر آن 212 متر خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول