اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا خبر داد

استقرار 6 شرکت در مرکز خدمات مشاوره‌ای صنعتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا از استقرار بیش از شش شرکت در مرکز خدمات مشاوره‌ای صنعتی استان قزوین واقع در شهرک کاسپین قزوین خبر داد.

استقرار 6 شرکت در مرکز خدمات مشاوره‌ای صنعتی قزوین

حسین اسدی امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دانسفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: تأسیس مرکز خدمات شهرک‌های فناوری محور از جمله اقدامات بسیار مهم و شاخص سازمان شهرک‌های صنعتی در کشور برای جذب مشاوران و متخصصان بومی است.

وی ادامه داد: مرکز خدمات مشاوره‌ای استان قزوین در اوایل سال 90 در شهرک‌صنعتی کاسپین در شهرستان قزوین به طور موقت راه‌اندازی شده و تا‌کنون نیز خدمات بسیار مؤثر و مطلوبی را در حوزه خدمات مشاوره‌ای صنعتی به ثمر رسانده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در این مرکز مشاوره‌ای انواع خدمات فناوری و کسب و کار ارائه می‌شود، افزود: تا‌کنون طی چندین مرحله به طور مجزا از مشاوران و متخصصان فنی و حرفه‌ای برای استقرار در این مرکز دعوت کتبی و شفاهی به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از شش شرکت و واحد خدمات ویژه مهندسی و همچنین تخصصی صنعت در مرکز مشاوره‌ای خدمات صنعت استان قزوین به صورت دائمی مستقر بوده و به انجام فعالیت می‌پردازند، عنوان کرد: مرکز موقت کسب و کار کاسپین استان قزوین با داشتن مشاوران مجرب و دارای رتبه‌ها و جایگاه‌های کشوری روزانه ده‌ها شرکت و ناحیه صنعتی را مورد بررسی و تحلیل صنعتی قرار داده و به ارائه خدمات مشاوره‌ای و فنی و مهندسی به آنان می‌پردازد.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا در بخش دیگر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان قزوین در راستای توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط در مجموعه نواحی و شهرک‌های ویژه صنعتی استان قزوین اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این حوزه طی ماه‌های آینده به صورت گسترده برای مردم و به‌ویژه کارگران صنعتی تشریح می‌شود.

اسدی حمایت و پشتیبانی مالی از برپایی تور‌های تخصصی خارج از کشور را جزو برنامه‌های سالیانه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین دانست و بیان کرد: در دی‌ماه سال گذشته مقامات و مدیران شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی استان قزوین از شرکت یونیلیور در کشور ترکیه بازدید و با توضیح کارشناسان در جریان روند و چرخه تولید در این شرکت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه دولت و مسئولان باید با حمایت ویژه‌تر از صنعت‌کاران زمینه تولید هر‌چه بیشتر ملی را فراهم کنند، افزود: همه باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر در راستای توسعه و تولید هرچه بیشتر ملی گام برداشته و اقتدار کشور در حوزه صنعتی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول