اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

حذف زوائد بصری نمادهای شهر قم با مشاوره استاد فرانسوی

خبرگزاری فارس: شهردار قم از حذف زوائد بصری از نمادهای شهری کلانشهر قم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این راه از توان استاد فرانسوی معماری و شهرسازی بهره‌ خواهیم برد.

حذف زوائد بصری نمادهای شهر قم با مشاوره استاد فرانسوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری اظهار کرد: پروفسور ژان میشل کوژه از مدیران شرکت آمود دیزاین اینترنشنال در تهران است که در بسیاری از کشورهای دنیا به فعالیت زیباسازی محیط شهری پرداخته است.

وی ادامه افزود: این استاد معماری با دعوت سازمان زیباسازی شهرداری قم به این استان سفر کرده تا به وسیله تیم متخصص به ارائه راهکار و اجرای پروژه‌های امکان‌پذیر در راستای حذف زوائد و عناصر بصری سطح شهر بپردازد.

شهردار قم گفت: نکته‌ای که در بحث مدیریت شهری وجود دارد ارتباط مستقیم نشاط، شادابی و سلامت روح و روان شهروندان با مقوله منظر و سیمای شهری است و در تصمیماتی که مدیریت شهری اتخاذ می‌کند باید به این مقوله‌ها توجه شود.

دلبری اذعان کرد: با دعوت از این استاد دانشگاه قصد داریم بیش از پیش به زیباسازی شهر پرداخته و زوائد و عناصر بصری زائد را از سطح شهر حذف کنیم.

وی افزود: این پروژه‌ها قرار است بعد از طی مراحل مقدماتی در فاز اول در خیابان‌های منتهی به حرم مقدس حضرت معصومه (س) مانند خیابان 19 دی و بلوار بهار اجرا شود.

شهردار قم در خصوص فعالیت‌های حرفه‌ای این استاد دانشگاه‌های فرانسه گفت: تأسیس آتلیه و دفتر مهندسین میشل کوژه، عضویت در هیئت علمی دانشگاه لاویلت پاریس، مدیریت علمی پژوهشگاه دانشگاه لاویلت و... از جمله سوابق کاری وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول