اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق پیگیری‌های انجام شده

وزیر نیرو با کاهش تعرفه برق خانگی در جنوب سیستان‌وبلوچستان موافقت کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و دلگان گفت: وزیر نیرو با کاهش تعرفه برق خانگی منطقه جنوب استان سیستان‌وبلوچستان موافقت کرد.

وزیر نیرو با کاهش تعرفه برق خانگی در جنوب سیستان‌وبلوچستان موافقت کرد

محمدسعید اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، وزیر نیرو با کاهش تعرفه خانگی برق در شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز واقع در جنوب استان موافقت و این پیشنهاد را برای تصویب به هیئت وزیران ارائه کرده است.

وی افزود: کاهش تعرفه خانگی برق در شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز از ابتدای خرداد ماه تا پایان مرداد ماه در قالب منطقه گرمسیر یک و در سه ماه اردیبهشت، شهریور و مهر امسال در قالب منطقه گرمسیری دو کشور اعمال می‌شود.

نماینده ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و دلگان بیان کرد: در زمینه افت ولتاژ برق در بسیاری از مناطق سیستان‌وبلوچستان و ضرر مالی مردم با از کار افتادن وسایل برقی ناشی از نوسانات برق، حل این مشکل و تقویت شبکه برق جنوب استان با استقرار پست‌های دایمی در اسپکه، آشار و پارود را از مسئولان مربوطه خواستار هستیم.

اربابی ادامه داد: یقیناً موضوع کاهش تعرفه برق ماه‌های فروردین و آبان شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز در سال ‌جاری نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های تابستان و بهار گرمای زیاد موجب استفاده بیش از حد از تجهیزات سرمایشی در خانه‌های ساکنان مناطق جنوبی استان می‌شود.

نماینده ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و دلگان اضافه کرد: گرمای شدید در سال‌های گذشته، هزینه‌های سرباری را به خانواده‌های کم‌بضاعت دو شهرستان ایرانشهر و سرباز تحمیل کرد لذا کاهش تعرفه برق به این خانواده‌ها کمک قابل توجهی خواهد بود.

اربابی همچنین از تلاش شرکت برق منطقه‌ای استان، اداره برق شهرستان سرباز و بخشدار پارود به خاطر نصب و استقرار و پاسخ مناسب به پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی پست پارود که مشکل افت ولتاژ 35 درصد روستاهای شهرستان سرباز را برطرف کرد، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول