اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

استان اصفهان به حمایت وزارت نیرو نیاز جدی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: وزارت نیرو باید بداند استان اصفهان از لحاظ منابع آبی در چه شرایطی قرار دارد و این استان به حمایت این وزارتخانه نیاز جدی دارد.

استان اصفهان به حمایت وزارت نیرو نیاز جدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در جلسه مدیریت بحران آب اصفهان با اشاره به تشکیل جلسه‌ها و همایش‌های مختلف با موضوع بحران آب اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 جلسه در این زمینه برگزار شده و دستاوردهای خوبی را نیز به دنبال داشته است.

وی از برگزاری جشن شکرگزاری مردم شرق اصفهان در عرضه تولید محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: شرق اصفهان با وجود مشکلات فراوان تولید خوبی داشته و شهرداری اصفهان نیز حق‌آبه کشاورزان شرق اصفهان را به رسمیت شناخته است.

استاندار اصفهان به اعتراض کشاورزان در اختصاص آب به بخش صنعت بیان داشت: در این زمینه از طرح‌های توسعه کارخانه‌های آلاینده از جمله پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه جلوگیری به عمل آمد.

این مسئول با انتقاد از برخی سایت‌ها در انتشار برخی اعداد و ارقام غیر واقعی در مورد طرح بهشت‌آباد، تصریح کرد: این رسانه‌ها با این اقدامات، درصددند تا خودی نشان دهند.

ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه در ارتباط با موضوع بحران آب عرضه و تقاضا تناسبی با هم ندارند، متذکر شد: این موضوع هزینه‌ها را بالا می‌برد و وزارت نیرو باید بداند که استان اصفهان با چه شرایطی رو به ‌رو است و در زمینه رفع بحران آب باید از این استان حمایت ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول