اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

برقراری امنیت با محور معنویت ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: برقراری امنیت با محوریت تعالی و معنویت ماندگار بوده و زمینه آرامش عمومی را فراهم می‌کند.

برقراری امنیت با محور معنویت ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علی روستایی صبح امروز در نشست فرمانده ناجا با نیروهای مشترک انتظامی مرزبانی در اردبیل گفت: امنیت نیاز اصلی بشر است و به میزان قابل توجهی در بلوغ فرهنگی، اعتماد و اراده ملی تاثیر‌گذار است.

وی از امنیت به عنوان حق مسلم مردم یاد کرد و گفت: حتی تحقق عدالت نیز در امنیت و برقراری آرامش در کشور است که در سایه‌سار دین و حفظ شعایر اسلامی می‌تواند گسترش یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بستر‌ساز امنیت پایدار را حضور آگاهانه مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از نظام توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به رویکرد معنوی و اعتقادی امنیت در جامعه کار پلیس عبادت است و حفظ و برقراری امنیت و آرامش نیز مجاهدت فی‌ سبیل‌الله به شمار می‌رود.

روستایی با اعلام اینکه استان اردبیل در تمام حوزه‌ها شاهد یک جهش واقعی بخصوص در ارتقای شاخص‌های امنیت انتظامی و ترافیکی بوده است، خاطرنشان کرد: بهبود قانون‌گرایی و حفظ حقوق شهروندی شرط اساسی برای توسعه امنیت است که به کارایی و اثر‌بخشی پلیس نیز کمک می‌کند.

این مسئول تعامل پلیس با دستگاه‌های دیگر را با تکیه بر اصول و اعتقادات زمینه‌ساز امنیت پایدار توصیف کرد و افزود: استمرار طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی به عنوان یک مطالبه حقیقی مردم همیشه مدنظر نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت:‌ با فعالیت سه ساله فرماندهی مرزبانی استان اردبیل بسیاری از خلأ‌ها در این زمینه از بین رفته و یک روند رو به رشد را در امنیت پایدار مرز‌ها شاهد هستیم.

علی موسوی تصریح کرد: امروز یگان‌های آماده به خدمت در مرزهای کشورمان با حفظ اصالت و کارکرد واقعی خود مرزبانان اعتقادی هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن کوچکترین خدشه‌ای را به این ساحت وارد کند.

وی از متلاشی شدن یک باند بین‌المللی توزیع مواد مخدر در اردبیل خبر داد و گفت:‌ جزئیات آن را به‌زودی منتشر می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول