اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

سیل به شبکه برق تبریز آسیب زد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در اثر بارندگی روزهای گذشته، سیل خسارت قابل توجهی به شبکه برق روستای "شادآباد" و منطقه "ائل گلی" تبریز وارد کرد.

سیل به شبکه برق تبریز آسیب زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر برقی‌مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع این سیل عظیم که موجب قطعی برق در روستای مذکور شد، اکیپ‌های عملیاتی امور نوسازی برق تبریز به‌صورت شبانه‌روزی وارد عمل شده و کل مسیر در کمترین زمان ممکن برق‌دار شد.

وی ادامه داد: وقوع سیل در این منطقه باعث مسدود شدن مسیر دسترسی به شبکه شده بود که در این راستا در حدود 330 متر مسیرگشایی با "لودر" انجام گرفت.

برقی‌مقدم تصریح کرد: شکستگی و سست شدن 20 اصله تیر بتنی در اندازه‌های مختلف و همچنین تخریب قابل توجه دیگر تاسیسات شبکه فشار ضعیف و 20 کیلو ولت از جمله خسارت‌های ناشی از سیل روز گذشته بود که به شبکه برق تبریز وارد آمد.

وی اقدام سریع کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق تبریز را در این حادثه منطقی و به‌موقع دانست و تاکید کرد: آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه همواره امری ضروری است و انجام مانورهای متناوب موجب عکس‌العمل سریع واحدهای عملیاتی این شرکت در حادثه مزبور شد.

برقی‌مقدم در ادامه از اصلاح تمام شبکه تخریب شده خبر داد و گفت: تمام تیرها و تاسیسات آسیب‌دیده با تیرهای جدید جایگزین و 300 متر سیم‌کشی فشار متوسط و 700 متر سیم‌کشی فشار ضعیف در محل سیل‌زده انجام شد.

گزارش فارس حاکی است، این حادثه طبیعی در اثر بارش‌های شدید در منطقه شمال تبریز روی داد که حجم عظیمی از آب و گل و لای، روستای "شادآباد" و منطقه "ائل‌گلی" تبریز را فرا گرفت و حتی دامنه آن به دیگر مناطق این کلانشهر نیز کشیده شد و در اثر آن علاوه بر تخریب تاسیسات شهری از جمله شبکه برق، عبور و مرور مردم نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول