اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق ناحیه غرب گرگان:

سرقت شبکه‎های برق خسارت‎های زیادی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق ناحیه غرب شهرستان گرگان گفت: سرقت شبکه‎های برق علاوه بر خسارت‎های زیادی که به شرکت توزیع وارد کرده سبب ضررهای مالی فراوانی نیز به مردم شده است.

سرقت شبکه‎های برق خسارت‎های زیادی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد شاکری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: بخشی از تعهدات شرکت توزیع برق به وصول مطالبات برمی‎گردد که امیدواریم مردم نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اهتمام ویژه‎ای داشته باشند.

وی در خصوص اینکه سه پروژه چاه محوری در غرب گرگان در دستور کار است تصریح کرد: این پروژه در سه منطقه گلند فخرآباد، نودیجه و حیدرآباد عملیاتی می‎شود که دو پروژه آن به اتمام رسیده و یک پروژه دیگر نیز توسط پیمانکار در دست اجراست.

رئیس اداره برق ناحیه غرب گرگان با بیان اینکه چاه‎های کشاورزی مصرف برق بالایی دارند اذعان کرد: سعی شده در نقاطی که انتقال رینگ خطوط وجود دارد نسبت به ایجاد چاه‎های زیرزمینی اقدام شود.

شاکری بیان کرد: بر اساس مصوبه مجلس، در گلستان شهرهای گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، آق‎قلا و گالیکش مشمول تعرفه سه گرمسیری می‎شوند که تا یک‎هزار کیلووات مصرف برق در پایین‎ترین نرخ است که این میزان برای شهرستان گرگان 400 تا 500 کیلووات برآورد شده است.

وی به استفاده بهینه مصرف برق توسط مشترکان تاکید کرد و یادآور شد: خاموش کردن لامپ‎های اضافی، استفاده از لامپ‎های کم‎مصرف، استفاده همزمان پنکه و کولر، استفاده از کولر متناسب با فضای محیط، توجه به علامت استاندارد وسایل سرمایشی و خرید کولرهایی با برچسب انرژی کمک به کاهش مصرف برق می‎کنند که لازم است این موارد از سوی مشترکان مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول