اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هنر در خدمت گسترش معنویت باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز دنیا دچار بحران معنوی است و هنر برای گسترش معنویت باید به خدمت گرفته شود.

هنر در خدمت گسترش معنویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حمید شاه‌آبادی ظهر امروز در جمع هنرمندان هفته هنر گلستان اظهار داشت: توجه به هنر وظیفه همه ماست چرا که با این وسیله می‎توان با مخاطب ارتباط برقرار کرد و در قالب هنر می‎توانیم بسیاری از ارزش‎ها را منتقل کنیم.

وی افزود: آنجایی که زبان قاصر و کلمات را یارای بیان مطالب نیست و اندیشه در تکاپوی بروز و ظهور است هنرمند با هنر خویش حرکت‎ها را آغاز و جلوه‎گری می‎کند.

شاه‎آبادی با اشاره به اینکه ظرفیت‎ها و توانمندی‎ها برای رشد هنر در تهران فراهم است تأکید کرد: هنرمندان شهرستان‎ها از این ظرفیت کمتر برخوردار هستند و با حضور در تهران و برگزاری‎های هفته هنر می‎توانند توانمندی خود را ارائه دهند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید بدانیم خاستگاه هنر کجاست تصریح کرد: حضور هنرمندان شهرستانی این فرصت را فراهم می‎سازد تا بتوانیم با هنر ارتباط برقرار کنیم و از خاستگاه آن جویا شویم.

وی تاکید کرد: اگر قرار است که از سرزمین و اعتقادات خود دفاع کنیم باید بتوانیم با داشته‎های ارزشمند هنری خود به خوبی ارتباط برقرار کنیم.

شاه‎آبادی ابراز داشت: هفته‎های هنر با این اندیشه شکل گرفت که ما بتوانیم مرجع هنر را بشناسیم تا به بیراهه نرویم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص هدف از برگزاری هفته هنر گفت: امروز هفته‎های هنر استان‎ها در تهران برگزار می‎شود تا بتوانیم به ظرفیت‎های قومیتی و دینی بیشتر توجه کنیم تا وقتی که وارد عرصه جهانی می‎شویم از همه ظرفیت‎های خود استفاده کرده باشیم.

وی اظهار داشت: هفته هنر برای ما یک اعلام آمادگی و بیانگر این است که بگویم که وظیفه خود را می‎دانیم و با شناخت هنر استان‎‎ها بتوانیم فرصت ظهور و بروز آنها را فراهم سازیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول