اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

توانمندی استان کرمانشاه در بخش فرهنگ و توسعه هنر ملی

خبرگزاری فرس: استاندار کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت تاریخی و فرهنگی این توانمندی را دارد که در بخش فرهنگ و توسعه هنر ملی سهم مهمی را به خود اختصاص دهد.

توانمندی استان کرمانشاه در بخش فرهنگ و توسعه هنر ملی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری جشنواره سراسری بسیج سرود دانش‌آموزی با حضور فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) و جمعی دیگر از مسئولان مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: رشد جایگاه فرهنگی استان کرمانشاه رضایت‌بخش است.

هاشمی ادامه داد: استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت تاریخی و فرهنگی که از دیرباز داشته است این توانمندی را دارد که در بخش فرهنگ و توسعه هنر ملی سهم مهمی را به خود اختصاص دهد.

*برگزاری جشنواره سراسری بسیج سرود دانش آموزی، 19 و 20 تیر‌ماه

وی تصریح کرد: جشنواره سراسری سرود دانش‌آموزی بسیج در روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه با مدیریت سپاه نبی اکرم(ص)استان برگزار خواهد شد، در این جشنواره سی گروه در قالب‌های متنوع به اجرای برنامه محلی و شاد می‌پردازند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به میزبانی مردم کرمانشاه افزود: قرار گرفتن موقعیت ممتاز استان در زمینه تردد زوار عتبات عالیات فرهنگ غنی کرمانشاهیان را به خوبی بیان می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول