اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هنر کردستان در فرهنگسرای نیاوران پایان یافت

استقبال باشکوه تهرانی‌ها از برنامه‌های هفته هنر کردستان

خبرگزاری فارس: برگزاری هفته هنر کردستان به مدت پنج روز در فرهنگسرای نیاوران تهران با استقبال خوب مردم مواجه شد.

استقبال باشکوه تهرانی‌ها از برنامه‌های هفته هنر کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این هفته علاوه بر برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری، فرهنگی و رسانه‌ای، برنامه‌های هنری متنوع در قالب نمایش‌های برجسته صحنه‌ای و خیابانی،‌ مراسم آیینی سنتی کردستان و کنسرت‌های موسیقی در فرهنگسرای نیاوران با استقبال قابل توجه و بی‌سابقه علاقمندان مواجه شد.

تئاتر صحنه‌ای تال و پریخان، تئاتر خیابانی بوکه بارانه، هه‌لپرکی(رقص کردی) با حضور گروه‌های مختلف، برگزاری شب شعر و اجرای موسیقی محلی از برنامه‌های هفته هنر کردستان در فرهنگسرای نیاوران تهران بود.
در افتتاحیه هفته هنر کردستان معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مجمع نمایندگان کردستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند که محمدرضا رحیمی وعده اختصاص یک‌ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای حمایت از برنامه‌های هنری و کمک به هنرمندان استان داد که امیدواریم این موضوع نیز به سرنوشت وعده وی مبنی بر کمک به مسکن خبرنگاران کردستان دچار نشود.

وی عنوان کرده بود این یک‌ میلیارد تومان اعتبار، خارج از اعتباراتی است که به صورت ملی و استانی به بخش فرهنگ و هنر کردستان اختصاص می‌یابد و انتظار می‌رود که مدیران استان با جذب سریع این اعتبار و پرداخت آن به هنرمندان زمینه را برای رفع مشکلات آنها فراهم کنند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول