اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

امسال 900 همدانی در جشنواره ستارگان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت: سال گذشته بالغ بر 700 نفر در جشنواره تابستانی ستارگان شرکت کردند و امسال نیز این تعداد به 900 نفر رسیده است.

امسال 900 همدانی در جشنواره ستارگان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، زینب صنعتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ستارگان 91 در همدان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره که به صورت کشوری و در سراسر اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود از اول تابستان شروع شده و تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این جشنواره که مختص دانش‌آموزان حاضر در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان است سال گذشته رتبه نخست را در کشور کسب کرد و شهرستان کبودراهنگ نیز رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان عنوان کرد: در این جشنواره مجموعه‌ای از برنامه‌ها شامل سلسله جلسات قرارگاهی، برنامه‌های سلامت و تربیت بدنی، قرآنی، اجتماعی و ... اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره شامل طرح حفظ اخلاقی آیات کریم، گفتمان و... است که در سال گذشته در استان بالغ بر 700 نفر در این جشنواره شرکت کردند و امسال نیز این تعداد به 900 نفر رسیده است.

صنعتی افزود: رسالت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیروسازی و جریان‌سازی در بین دانش‌آموزان است که ما قصد داریم با برگزاری جشنواره تابستانی ستاره 91 پوشش کاملی بر تمام جنبه‌های دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: اختتامیه جشنواره تابستانی ستارگان 91 مهرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد که به استان‌های برتر نمره کمیت و کیفیت خواهند داد تا رتبه آن‌ها در سطح کشور مشخص شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول