اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیتی بدنی پایان یافت

خبرگزاری فارس: نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی قطب دو کشور در اردبیل با معرفی برگزیدگان چهار پایه تحصیلی پایان یافت.

جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیتی بدنی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره که صبح امروز در سالن کوثر اردبیل برگزار شد در پایه اول تا سوم ابتدایی در بخش برادران محمد علی‌پور از اردبیل، مجتبی بیگلری از قزوین و احمد سلیمی‌پور از گیلان در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی این جشنواره سید فتح‌الله یاوری از مازندران، رسول ارشادی‌فر از اردبیل و علی ربوی از آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دوره تحصیلی راهنمایی برادران محمدرضا شاهی از استان البرز اول شد و داود مرادی از آذربایجان شرقی و محمد صالحی از قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوره متوسطه حسن حسینی‌تبار از اردبیل میزبان این جشنواره مقام اول را به دست آورد و صیاد صبور و بهمن قاسمی از استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب در رتبه ‌ای دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش خواهران نیز در پایه اول تا سوم ابتدایی معصومه جافری از استان البرز در جایگاه اول قرار گرفت و صدیقه نعمتی از اردبیل و فاطمه حسین‌پور از مازندران در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی نیز الهام قاسم‌زاده از اردبیل و مهرنوش بهمنی از البرز مشترکاً اول شده و فرزانه کشاورز از استان قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دوره تحصیلی راهنمایی خواهران محدثه رضا‌قلی‌زاده از مازندران اول شد و آرزو واعظ و فرنوش شکری به ترتیب از استان‌های اردبیل و قزوین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در دوره تحصیلی متوسطه این بخش سهیلا هدایتی از استان میزبان این رقابت‌ها در رتبه اول قرار گرفت و به ترتیب فریبا فلاح و آمنه عبداللهی‌مرند از البرز و آذربایجان شرقی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم سرپرست فنی جشنواره الگوهای برتر تدریس قطب دو کشور با ارائه گزارشی از روند اجرای این جشنواره اظهار داشت: در نهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس و ارائه الگوهای نوین برای اولین بار رقابت‌ها به صورت قطبی برگزار شد تا در ایاب و ذهاب معلمان سهولت ایجاد شده و در یک جغرافیای متمرکز با حضور استان‌های همسایه مسابقات برگزار شود.

عنایت‌الله معشوری میزبانی استان‌های ایلام، اردبیل، گلستان و کرمان را یادآور شد و افزود: این جشنواره با حضور 64 نفر به عنوان قطب دو کشور در اردبیل و با میزبانی شایسته و حضور معلمان برگزیده تربیت بدنی هشت استان کشور برگزار شد که نتایج مناسبی نیز به همراه داشت. وی با قدردانی از مسئولان و برگزار کنندگان این جشنواره و همچنین داوران حاضر در این جشنواره ابراز داشت: جوان‌ترین دوره برگزاری جشنواره را شاهد بودیم که معلمان با انگیزه و آینده‌دار شرکت کرده بودند و در یک فضای رقابتی سالم به تبادل تجربه و نوآوری‌ها پرداختند.

سرپرست فنی جشنواره الگوهای برتر تدریس قطب دو کشور تصریح کرد: در این جشنواره سعی شده بود با تامین امکانات و تجهیزات به همراه فضای مطلوب رقابت‌ها معلمان تربیت بدنی با فراغ بال بیشتر حضور یافته و با بهره‌گیری از این امکانات و همچنین ابزارهای رسانه‌ای و آموزشی بتوانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اهدای جوایز این جشنواره فریبا فلاح از استان البرز که مقام دوم دوره تحصیلی متوسطه را در جشنواره الگوهای برتر تدریس قطب دو کشور در اردبیل به دست آورده بود جایزه خود را به موسسه خیریه اردبیل اهدا کرد. 

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول