اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارک علم و فناوری همدان:

جشنواره علم تا عمل محدودیتی در پذیرش طرح‌های نوآورانه ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری همدان با اشاره به برگزاری جشنواره علم تا عمل گفت: محدودیتی در زمینه پذیرش رشته و نوع فعالیت موضوعات فناوری و نوآوری نداریم.

جشنواره علم تا عمل محدودیتی در پذیرش طرح‌های نوآورانه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مریم ملونی ظهر امروز در دبیرخانه استانی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل اظهار کرد: در جشنواره علم تا عمل سال گذشته 30 طرح برتر استانی و 10 طرح برتر ملی انتخاب شدند که به طرح نخست 80 میلیون تومان و به طرح دوم 50 میلیون تومان اختصاص یافت و در جشنواره سال جاری نیز 10 طرح برتر موفق به اخذ جوایز ملی می‌شوند.

وی افزود: متقاضیان شرکت در نمایشگاه علم تا عمل بایستی در مرحله نخست اطلاعات مورد نظر طرح خود را در سامانه اطلاعاتی festival.isti.ir ثبت و نمونه طرح ارسالی خود در سایت را به پارک علم و فناوری ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل در سایت ملی طرح‌ها در اختیار پارک قرار داشته باشد و حق متقاضیان ضایع نشود.

ملونی خاطرنشان کرد: طرح‌ها در مرحله نخست توسط دبیرخانه استانی داوری و غربال‌گری اولیه انجام می‌شود تا طرح‌هایی با دارا بودن ماهیت تجاری انتخاب و به جشنواره راه ‌پیدا کند.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری همدان خاطرنشان کرد: افراد حقیقی باید شماره کد ملی و افراد حقوقی شماره ثبت شرکت دانش‌بنیان خود را در داخل فرم‌های مورد نظر ارائه کرده و فرم‌ها در داخل سایت به دقت تکمیل شود چرا که اطلاعات ثبت شده پس از 24 ساعت از طریق سایت ملی اعلام و در صورت وجود خطا در اطلاعات موجود موارد از طریق ایمیل متقاضی ذکر می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان فرصت دارند تا اطلاعات خود را حداکثر تا 25 تیرماه در سامانه ثبت و به پارک علم و فناوری ارائه دهند تا در مورخ 15 تیر تا پنجم مردادماه طرح‌ها در دبیرخانه استانی و توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار گیرد.

ملونی ادامه داد: مورخ 15 تا بیستم مردادماه بازبینی و اصلاحات نهایی انجام ‌و در مورخ بیستم تا 31 مردادماه اطلاع‌رسانی به منتخبان طرح‌های مختلف برای حضور در نمایشگاه انجام و مورخ یکم تا پنجم شهریورماه آماده‌سازی، استقرار و حضور طرح‌ها در محل برگزاری نمایشگاه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مورخ پنجم تا هشتم شهریورماه جشنواره ملی علم تا عمل برگزار و پایان روز هشتم تا دهم شهریورماه طرح‌ها از نمایشگاه خارج می‌شوند.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری همدان بیان کرد: هماهنگی لازم با شهرداری و صدا و سیما به منظور اطلاع‌رسانی مناسب انجام و برای هر طرح ارائه شده نیم‌ ساعت زمان داوری لحاظ شده که در این راستا جلسه هماهنگی و انسجام میان داوران را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: افراد دارای طرح‌های برتر شرکت‌کننده در نمایشگاه ملی علم تا عمل بایستی دقت و حضور لازم را در غرفه‌ها داشته باشند چرا که تیم داوران تهرانی به صورت ناشناس و اتفاقی بخشی از نظارت‌های خود را در محوطه نمایشگاه انجام می‌دهند که در این راستا عدم حضور فیزیکی غرفه‌داران و منتخبان طرح‌ها می‌تواند باعث کم شدن امتیازها و از بین رفتن طرح‌های موجود باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول