اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

جشنواره فرهنگی نماز فرصت پرداختن به زیبایی‌های نماز است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در همدان گفت: جشنواره فرهنگی - هنری نماز فرصت مناسبی برای پرداختن به همه ابعاد نماز و زیبایی‌های آن است.

جشنواره فرهنگی نماز فرصت پرداختن به زیبایی‌های نماز است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره ملی نماز در جمع دبیران ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار کرد: در جشنواره فرهنگی- هنری نماز باید به زیبایی دین در هنر و تلفیق این دو با هم پرداخته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خالق و جمال هستی زیباست، تمام هستی و مخلوقات نیز زیبا و هنرمندانه آفریده شده است که لازمه آن پرداختن به آن در قالب هنری است.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان داشت: نماز یک موهبت الهی و هنرمند آفرین در تمام ابعاد زندگی انسان است که جشنواره فرهنگی – هنری نماز فرصت مناسبی برای پرداختن به زیبایی‌های آن است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان نیز گفت: اهمیت اطلاع‌رسانی و لزوم بسترسازی برای جذب هنرمندان در شرکت در جشنواره نماز از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم خاطرنشان کرد: جایگاه نماز در جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید آن را چه در قالب هنری و چه در سایر مباحث فرهنگی به جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی - هنری نماز نیمه آبان ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره نیازمند همکاری، همدلی و وفاق همه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی هستیم و امیدواریم ما را در هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره یاری کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز داشت: امسال برای دومین بار همدان میزبان هنرمندان کشور است تا دومین جشنواره نماز را که خود آن را ابداع کرده، برگزار کند.

در پایان اعضای جلسه در خصوص بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره قبلی اظهار نظر کرده و بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و همچنین آسیب‌شناسی جشنواره تأکید کردند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول