اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مرعوب شدن در مذاکرات هسته‌ای به صلاح کشور نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مرعوب شدن در مذاکرات هسته‌ای به صلاح کشور نیست، گفت: با توجه به روحیه استکبار اگر یک گام عقب‌نشینی کنیم آنها چند گام جلو خواهند آمد و شرایط بسیار حساس است.

مرعوب شدن در مذاکرات هسته‌ای به صلاح کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در دیدار سخنگوی وزارت امور خارجه با وی، بر اصل حرکت دستگاه دیپلماسی کشور براساس عزت، حکمت و مصلحت تاکید کرد و افزود: تعلل و غفلت در این مسئله با توجه به شرایط منطقه آثار منفی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مرعوب شدن به صلاح کشور نیست، اظهار کرد: با توجه به روحیه استکبار اگر یک گام عقب‌نشینی کنیم آنها چند گام جلو خواهند آمد و شرایط بسیار حساس است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، به سیر مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5  اشاره کرد و افزود: غربی‌ها تلاش دارند این مذاکرات را طولانی کنند تا بلکه جمهوری اسلامی در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای خود انعطاف نشان دهد که این هدف آنها با قاطعیت تمام از جانب ایران ناکام خواهد ماند.

امام جمعه تبریز، تهدیدهای استکبار را طبل توخالی خواند و گفت: اوضاع اقتصادی آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی در شرایطی نیست که بتوانند جنگ دیگری را آغاز کنند، در کنار این مسائل روز به روز جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه تقویت شده و آنان از این امر به استیصال رسیده‌‌اند.

آیت‌الله شبستری با ابراز خرسندی از روی کار آمدن اسلامگرایان در مصر گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی  تلاش‌های بسیاری برای توقف انقلاب مردم مصر انجام دادند اما مردم مسلمان این کشور با تاسی از انقلاب اسلامی مردم ایران به مبارزه خود ادامه داده و به موفقیت دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته مصر با تحولات سیاسی گسترده‌ای همراه بوده است، ادامه داد: مردم مصر همان‌گونه که با استقامت و مقاومت توانستند فرعون مصر را از جایگاهش به زیر کشند، اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی مصر را حیاط خلوت خود بداند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، شعارهای انقلابی مردم مصر در جریان مبارزه با رژیم مبارک را به‌طور کامل اسلامی و انسانی که نشات گرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم ایران بود، دانست و یادآور شد: این موضوع به هیچ عنوان برای نظام سلطه قابل قبول نبوده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حوادث اخیر سوریه گفت: سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد، از این رو سیاست‌های این دولت خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست و استکبار به دنبال براندازی آن است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول