اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 51 درصدی افزایش مصرف آب در روستاها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: پس از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها مشترکان روستایی میزان مصرف خود را 51 درصد افزایش داده‌اند.

افزایش 51 درصدی افزایش مصرف آب در روستاها

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کاهش میزان مصرف آب پس از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در مقایسه میزان آب مصرفی قبل و پس از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد کاهش میزان مصرف بخش‌های خانگی، صنعتی، فضای سبز، فضای آموزشی و سایر بخش‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه با کاهش میزان مصرف آب در تمام بخش‌ها در سطح استان همچنان شاهد افزایش دو برابری میزان مصرف آب در مساجد استان هستیم، تصریح کرد: در مقایسه آماری میزان مصرف آب در مساجد استان قبل و بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد افزایش 12 درصدی میزان مصرف آب در این اماکن هستیم.

آقازاده با تاکید بر اجرای مدیریت در این بخش، افزود:  در بخش مشترکان خانگی کاهش 11 درصدی و در بخش غیرخانگی کاهش هشت درصدی در میزان مصرف آب را شاهد هستیم.

وی اعلام کرد: کاهش میزان مصرف آب توسط مشترکان نشان از این است که مردم به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اهمیت بیشتری قائل هستند.

آقازاده با بیان اینکه مصرف آب فضای سبز استان پس از هدفمندسازی یارانه‌ها 19 درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این میزان در فضاهای آموزشی با 21 درصد کاهش همراه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در بخش روستایی نیز شاهد افزایش میزان مصرف هستیم، گفت: پس از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها مشترکان روستایی میزان مصرف خود را 51 درصد افزایش داده‌اند.

آقازاده اظهار داشت: باید اقدامات لازم در زمینه کاهش میزان مصرف آب در روستاها و مساجد استان انجام گیرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول