اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون فرهنگی الغدیر کاشان:

بسیاری از کانون‌های فرهنگی کاشان فعالیتی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی الغدیر کاشان گفت: بسیاری از کانون‌های فرهنگی در واقع فعالیتی ندارند و برخی از مساجد به دلیل همین عدم فعالیت بی‌روح هستند. ‌

بسیاری از کانون‌های فرهنگی کاشان فعالیتی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌السلام علی باغستانی شنبه‌شب در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: بهترین کانون‌های فرهنگی ما در شهرستان به دلیل عدم فعالیت در حال خاک خوردن هستند.

باغستانی افزود: ضربات بسیاری به دلیل عدم آشنایی برخی از مدیران فرهنگی کاشان به فعالیت‌های فرهنگی وارد شده که برای جبران آن نیاز به زمان است.

مدیر کانون فرهنگی الغدیر کاشان، قبول مسئولیت در کانون‌های فرهنگی را همراه با تعهد کاری دانست و خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی الغدیر وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانونی شبانه‌روزی است که مدیریت آن با قبول مسئولیت برای فعالیت‌های فرهنگی پای کار ایستاده است.

وی، کار فرهنگی را کار پیچیده‌ای خواند و بیان داشت: مدیر مسئول  ضمن اینکه باید به مسائل فرهنگی اشراف کامل داشته باشد باید خلوص در انجام کار داشته و کار را تنها برای رضای خدا انجام دهد تا مردم جذب کانون‌های فرهنگی شوند.

این مسئول، با دست خالی فعالیت کردن را هنر مدیران فرهنگی ذکر و عنوان کرد: بودجه و اعتبارات موجود فرهنگی باید با ابتکار و به طور صحیح هزینه شود چراکه بسیاری از مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی از نحوه تخصیص اعتبارات گلایه دارند و معتقدند کانون‌هایی که فعالیت‌های بیشتری دارند باید حمایت بیشتری از آنها شود.

باغستانی، همچنین از برخی مراکز ورزشی و تفریحی به دلیل انعقاد قراردادهای سنگین برای همکاری با کانون‌های فرهنگی گلایه کرد و گفت: این مراکز برای استفاده اعضای کانون‌های فرهنگی، از استخرهای شنا حتی حاضر نیستند هزار تومان تخفیف در نظر بگیرند و به سختی با آنان قرارداد بسته می‌شود.

به گفته وی بیشترین اعضای کانون‌های فرهنگی از اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند که از پرداخت هزینه‌های سنگین استخر شنا و امکانات ورزشی برخی از ارگان‌های شهرستان عاجز هستند.  

وی در پایان از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی کاشان با کانون‌های فرهنگی این شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول