اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در تبریز خبر داد.

هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی،  یونس فاتح در نخستین جلسه کارگروه هماهنگی و اجرای انتخاب تعاونی‌های نمونه استانی با اعلام این خبر به ویژگی‌های تعاونی‌های برتر اشاره کرد و افزود: تعاونی‌های برتر به تعاونی‌هایی اطلاق می‌شوند که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته و نیز براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی (اجتماعی، فرهنگی) از وضعیت مطلوب و بالاتری نسبت به سایرین برخوردار باشند.

وی، هدف از شناسایی و انتخاب تعاونی‌های برتر را توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون بر اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقا جایگاه آنان، اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه عنوان کرد.

فاتح در ادامه اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌هایی که بیش از 90 درصد جمعیت آنان عضو تعاونی‌ها باشند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

فاتح در ادامه به برگزاری همایش‌هایی تا هفته تعاون تاکید کرد و گفت: با توجه به سال بین‌المللی تعاون و استقبال از هفته تعاون هر هفته یک همایش در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود که برگزاری چنین همایش‌هایی موجب اطلاع‌رسانی فعالیت‌های تعاونی‌ها خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر در گرایش‌های اتحادیه، دانش‌بنیان، بنیادی، توسعه تعاون و کارآفرینی، اتاق تعاون، سهام عدالت دهیاری‌ها، مرزنشینان، بانوان، مسکن، کشاورزی، صنعتی، معدن، عمرانی، اعتباری، خدماتی، حمل‌ونقل، فرش دست‌بافت، آموزشگاهی، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان در استان برگزار می‌شود.

فاتح خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در این جشنواره تا 16 تیرماه مهلت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.7tb.ir و ثبت‌نام در این جشنواره شرکت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره آموزش و تحقیقات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول