اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

خدمات درمانی نیروهای مسلح در بوشهر ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: با وجود کمبود پزشک عمومی و متخصص در مراکز درمانی نیروهای مسلح بوشهر، خدمات درمانی این نیروها در بوشهر باید ارتقا یابد.

خدمات درمانی نیروهای مسلح در بوشهر ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: با وجود ویژگی‌ها و شرایط استان بوشهر، این استان خط مقدم نظام جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات سخت دشمن است.

وی افزود: با وجود حضور بیگانگان در خلیج فارس آمادگی نیروهای مسلح باید بیش از گذشته باشد و به همین خاطر سلامتی و درمان از مؤلفه‌های تاثیرگذار در این آمادگی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: با وجود پیشرفت‌های سریع و پروژه‌های عظیمی که دولت در استان بوشهر مصوب کرده تمام این استان در حال توسعه است بنابراین می‌طلبد مراکز درمانی از بعد تجهیزاتی و نیروی انسانی در بوشهر تقویت شوند.

رزمجو افزود: در مراکز درمانی نیروهای مسلح بوشهر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و پزشک متخصص خوب کم داریم بنابراین انتظار است بخش درمانی نیروهای مسلح در این استان تقویت شود.

وی اضافه کرد: عدم وجود پزشک عمومی به اندازه کافی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از مشکلات ما است که از مدیرعامل جدید تامین اجتماعی نیروهای مسلح بوشهر انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات درمانی این نهاد اقدام کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: شمار زیادی از نیروهای مسلح در بوشهر بازنشسته شدند و پس از بازنشستگی این نیروها نیازمند حمایت در ابعاد مختلف هستند بنابراین تقویت جسمی و روحی این افراد کاری بسیار ضروری است.

رزمجو در پایان خواستار توجه بیشتر به بخش درمانی نیروهای مسلح در استان بوشهر شد.

در پایان این آیین از خدمات عبدالعظیم حق‌پناه قدردانی و عبدالرضا حق‌پرور به ‌عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر منصوب شد.

همچنین عبدالحمید محمدکرمی نیز به‌ عنوان رئیس سازمان امور بازنشستگان نیروهای استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول