اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

30 پروژه بندری در استان بوشهر در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: حدود 30 پروژه بندری در بنادر استان بوشهر در دست انجام است.

30 پروژه بندری در استان بوشهر در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمید خلیلی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتی گفت: با وجود تحریم‌ها، نسبت صادرات به واردات در بندر بوشهر تا این مقطع زمانی خوب و متناسب ارزیابی می‌شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: حدود 30 پروژه بندری در بنادر استان بوشهر در دست انجام است.

وی یادآور شد: اعتبار ابلاغی و اختصاص یافته در سال جاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حدود 350 میلیارد ریال است.

خلیلی خاطر نشان کرد: اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در استان بوشهر شامل اعتبارات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و مجری موج‌شکن‌های مرزی جنوب کشور است.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز چندین پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس اداره شیلات دشتی و تنگستان نیز گفت: در سایت "مند" دشتی 30 مزرعه برای ذخیره‌سازی میگو آماده شده که تاکنون در 4 مزرعه آن تعداد 6 میلیون و 460 هزار دلار ذخیره‌سازی صورت گرفته است.

حمیدرضا خلیلی افزود: سال گذشته فقط 16 مزرعه ذخیره‌سازی کرده‌ایم که از حدود 750 تن میگو گونه وانامی برداشت شد و به بازار مصرف داخلی و قسمتی نیز به خارج از کشور صادر شد.

وی ادامه داد: در سایت "مند" دشتی 33 هکتار، دلوار یک 60 هکتار و دلوار دو نیز 14 هکتار وجود دارد و تا دو ماه آینده نیز ادامه می‌یابد.

خلیلی اضافه کرد: در حال حاضر 67 فروند موتور لنج صیادی که 63 فروند آن فایبر گلاس است به همراه 224 موتور قایق صیادی در بنادر صیادی لاور، عامری، رستمی، دلوار، کری، زیراهک، بریکان و چاه پهن مشغول فعالیت هستند.

وی یادآورشد: 27 شرکت برای آماده‌سازی 162 هزار لیتر گازوئیل توزیع کرده‌ایم و اخیرا نیز 12 هزار لیتر گازوئیل دیگر بر آنها افزوده شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول