اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

جلوگیری از مهاجرت تنها با ایجاد درآمد در روستاها ممکن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:‌ بدون ایجاد زمینه‌های کسب درآمد در روستاها هیچ کار نتیجه‌داری را نمی‌توانیم انجام دهیم حتی اگر همه امکانات شهرها را هم به روستاها ببریم.

جلوگیری از مهاجرت تنها با ایجاد درآمد در روستاها ممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با تقدیر از خدمات کمیته امداد در روستاه‌ها و شهرها اظهار کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی هیچ روستایی در شهرستان بویراحمد وجود ندارد که راه و جاده نداشته باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد البته منظور از داشتن راه را راه ارتباطی مناسب ندانست و گفت: در برخی روستاها نیازمند احداث راه شوسه یا آسفالته مناسب هستیم.

الفونه با بیان اینکه در حال حاضر 73 پروژه عمرانی فعال در شهرستان بویراحمد وجود دارد، عنوان کرد: در سیلاب و کلوار و زیلایی که محروم‌ترین مناطق ما هستند مسئولان این شهرستان پای کار هستند و ما حتی کارخانه آسفالت آنجا احداث کردیم تا خدمات‌رسانی در حوزه راه شتاب گیرد.

وی، پوشش خدمات بهداشتی را در این شهرستان 100 درصد اعلام و اضافه کرد: مراقبت از زنان باردار، واکسیناسیون و مواردی از این دست پوشش 100 درصدی دارند و از این حیث در هیچ روستایی مشکل نداریم.

* بیماری‌های واگیردار کاملا در روستاهای شهرستان بویراحمد ریشه‌کن شده است

 فرماندار بویراحمد از ریشه‌کنی کامل بیماری‌های واگیر در روستاهای بویراحمد خبر داد و گفت: در حوزه آب که یکی از مهم‌ترین نیازهای ما است، امسال هفت درصد از کل اعتبارات عمرانی را به آن اختصاص دادیم و این به جز اعتبارات ملی آب روستایی است.

این مسئول ارشد در شهرستان بویراحمد تاکید کرد: تا زمانی که افراد ساکن در روستاهای ما درآمد نداشته باشند اگر همه امکانات را هم به روستاها ببریم، هیچ تغییری حاصل نمی‌شود و وضع همینی خواهد بود که هست.

وی با ابراز تاسف گفت: در 10 سال اخیر شاهد هستیم که ظاهر روستاهای ما با وجود این همه امکانات و خدمت ولی باز هم تغییری نکرده است.

الفونه خدمات کمیته امداد در دل روستاها و نقاط محروم این استان را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی همه دستگاه‌ها در روستاها در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول