اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو سال آینده محقق می‌شود

برخورداری 90 درصد روستاهای مراغه از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: طی دو سال آینده بیش از 90 درصد جمعیت روستایی شهرستان مراغه تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار خواهد گرفت.

برخورداری 90 درصد روستاهای مراغه از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، ولی‌الله دینی صبح امروز در حاشیه دیدار با فرماندار ویژه شهرستان مراغه و بازدید از روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون شش پروژه گازرسانی در شهرستان مراغه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی با اعلام اینکه رشد و توسعه خطوط گازرسانی به تمام روستاهای بالای 100 خانوار در شهرستان مراغه در دست اجرا و یا در مرحله بهره‌برداری است، افزود: با به ثمر رسیدن پروژه‌های در دست اجرا، طی دو سال آینده بیش از 90 درصد جمعیت روستایی شهرستان مراغه تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهرستان مراغه از شهرهای پرجمعیت و مهم استان بوده که تاکنون 100 درصد جمعیت شهری و 68 روستای آن با تحت پوشش قرار دادن 200 هزار و 175 نفر از جمعیت شهری و روستایی گازدار شده و گازرسانی به روستاهای باقیمانده و صنایع این شهرستان با شتاب بالایی در دست اجرا است.

دینی متراژ اجرای شبکه گاز در این شهرستان را حدود یک‌هزار و 450 کیلومتر دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون عملیات گازدار کردن 27 روستای شهرستان مراغه در قالب پروژه‌های گازرسانی در دست اجرا است.

وی روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرستان مراغه را خوب ارزیابی و تصریح کرد: با پیگیری، تأمین اعتبار و کنترل پروژه‌های اجرایی زمینه لازم به منظور بهره‌مندی تمام خانوارهای این شهرستان از نعمت گاز فراهم خواهد شد.

دینی با اشاره به اینکه تعداد 84 مصرف‌کننده صنعتی شهرستان مراغه تحت پوشش گاز طبیعی هستند، خاطرنشان کرد: با اتمام گازرسانی به روستاها، مهمترین بخش اجرایی در راستای ایجاد ارزش افزوده و ارتقای تولید داخلی، بخش صنعتی و تولیدی این شهرستان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مشارکت و همیاری مردم زمینه‌ساز ارتقای کیفی و کمی خدمات در حوزه‌های مختلف گازرسانی و افزایش میزان رضایتمندی عموم خواهد بود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول