اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه مراغه:

ولایت منشأ پویایی اندیشه انتظار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه مراغه، اصل بنیادی در فراگیری و گستره جهانی فرهنگ مهدویت را استواری بر محور ولایت عنوان کرد.

ولایت منشأ پویایی اندیشه انتظار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: دشمنان از شکست انقلاب ناامید شده‌اند و امروزه در صدد انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی آن هستند.

وی گفت: تضعیف باورهای دینی مردم به خصوص جوانان، تضعیف ولایت فقیه، اختلاف بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام از کارهای مهم دشمن برای انحراف انقلاب است.

فرمانده ناحیه سپاه مراغه تصریح کرد: با بصیرت و آگاهی مردم و پیروی از ولایت فقیه همچون گذشته انقلاب اسلامی از فتنه‌های داخلی و خارجی محفوظ می‌ماند.

وی تصریح کرد: همواره توطئه‌ها و ترفندهای رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب با تدابیر رهبری معظم انقلاب با شکست رو به‌رو شده است.

علیپور تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و بحران‌‌آفرینی‌ دشمنان در قله عزت و اقتدار قرار دارد که همه اینها در سایه درایت رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام ولایت را تنها مانع نفوذ خود در ایران می‌دانند چراکه در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع شیطنت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران، نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه تصریح کرد: ولایت فقیه علاوه بر حفظ اصول انقلاب و ارزش‌های دینی و استمرار حرکت در صراط مستقیم الهی ، دشمنان را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار ساخته است.

وی تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه ملت ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در سه دهه اخیر بیانگر اعتقاد راسخ این ملت به اصل ولایت فقیه است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول