اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

مهم‌ترین عامل مقاومت در مقابل توطئه‌ها اطاعت از ولایت است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین عامل مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه است.

مهم‌ترین عامل مقاومت در مقابل توطئه‌ها اطاعت از ولایت است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه و تاکید ایشان بر وحدت قوای سه‌گانه افزود: ایجاد شکاف و رخنه در بافت حاکمیت نخستین گام برای ضربه زدن و شکست دادن یک نظام متکی بر اراده مردم است.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از هر طریق ممکن به ملت ایران آسیب وارد کرده و نظرات استعماری خود را تحمیل کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم، ایجاد اختلاف بین قوای کشور را از سیاست‌های اصلی استعمارگران در مواجه با نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: سلیقه‌ها و گرایش‌هاى متفاوت نباید به نزاع، مجادله و کشمکش در سطح جامعه تبدیل شود و دشمن کمین‌گرفته را امیدوار کند.

وی گفت: دشمنان عزت و سربلندی ایران اسلامی، با میلیون‌ها دلار هزینه به جنگ روانى علیه ملت ما برخاسته‌اند و پروایی هم از اعلام این مطلب ندارند اما نباید کسانى در داخل کشور فریب آنها را خورده و دانسته یا ندانسته در جهت اهداف آنان گام بردارند.

وحدت کلمه رمز تحقق اهداف متعالی نظام 

شایق، وحدت کلمه را برای رسیدن به اهداف متعالی نظام و پیشرفت همه‌جانبه کشور ضروری دانست و افزود: در شرایط کنونی هرگونه اقدام اختلاف‌انگیز به زیان منافع ملی است.

وی تصریح کرد: ملت مقاوم ایران از همه مسئولان انتظار دارند که از تضعیف همدیگر اجتناب کرده و تمام توان خود را صرف خدمتگزاری و حل مشکلات مردم کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی، چالش قدرت‌هاى ظالم و مستکبر با ملت ایران را روحیه استقلال‌خواهی و تسلیم نشدن آنان در مقابل زورگویى دشمنان دانست.

وی گفت: برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه حرکت عزت‌آفرینی که براساس آموزه‌های دینی در ایران آغاز شده است راهی جز وحدت وجود ندارد و مسئولان قوای سه‌گانه بیش از همه باید به این نکته توجه داشته باشند.

دبیر جامعه زینب(س) تبریز در ادامه تاکید کرد: همه مراکز تصمیم‌گیری و اجرایی کشور باید به نیازها و خواسته‌هاى به‌حق مردم در امور اقتصادى و فرهنگى توجه کرده و براى تأمین آنها همکارى کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول